Toon posts:

REL Q50 sub voor thuisbios en stereo

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een rel q50 subwoofer en een pioneer vsx-908rds versterker. nu wil ik de sub gebruiken voor de thuisbios en voor gewoon de stereo muziek. hoe kan ik dit nu het beste aansluiten ?? ik lees iets over high en low level in de handleiding maar hoe dit nu precies aangeloten zit.

Voor de high level heb je volgens de handleiding een neutrik kabel nodig. ik heb op internet gezocht naar zo`n kabel maar kan er weinig over vinden, ook geen afbeelding dus weet niet precies hoe zo`n kabel er uitziet en hoe deze dan aangesloten word

Verder hebben ze het over T / Y-kabels voor de low level ?

Wie kan mij vertellen wat ik nu nodig heb en hoe ik dit aansluit en instel ?? ( ik heb geen ervaring met subwoofers dus is dit voor mij allemaal nieuw )
- Volume ( min / max )
- Frequency control upper roll off
- Phase ( 1 / 2 )

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:07

voodooless

Sound is no voodoo!

www.neutrik.com misschien... Nederlandse leveranciers zijn er echt zat te vinden via google. Als het goed is heb je zelfs zo'n stekker erbij gekregen. De rest staat echt gewoon in de handleiding hoor!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hem niet nieuw gekocht maar gekregen. er zit niet zo`n kabel bij en ook geen handleiding. op het internet heb ik wel iets van een handleiding gevonden maar is erg beknopt en hier staat niet duidelijk in hoe het werkt

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:27

JvS

Ik heb hem zelf ook

mjah, dit is gewoon de instellingen van de sub. Je vraagt overigens serieus wat de volume en frequentie knop doen?? :?

Die fase knop kan je gebruiken om je sub van fase om te draaien als ie per ongeluk verkeerd zit (en alle bas wegbalt als je hem aanzet). Verder is het gewoon handleiding werk. Loop een winkel in en vraag daaro m zo;n kabel.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.