Pfff, ben al anderhalve dag aan het hannesen, en kom er nu echt niet meer uit....misschien 1 van jullie:
situatie voor:
disk 1: C(win98) en D(win2000 pro) partitie.
disk 2: games
geplande situatie na:
disk 1: games
disk 2: C(win98) en D(win2000 pro) partitie
Tot zover nog wel te volgen denk ik.
-Ruimte vrijgemaakt op disk 2 om images te maken van m'n C en D volumes.
-Images gemaakt
-MBV Partition-It games naar het einde van disk 2 verplaatst. 2 Nieuwe partities aangemaakt aan het begin van disk 2.
-MBV Ghost de images weggeschreven naar de 2 nieuw aangemaakte partities op disk 2.
-Disk 1 formatteren, starten van disk 2.
Dat was de theorie.
In de praktijk kan ik nu alleen win98 booten van disk 2 en niets meer van disk 1, klaarblijkelijk omdat de drive letters van die nieuwe aangemaakte partities niet overeenkwamen met die van "voor de backup".
Vreemd dat 98 nog wel werkt en 2000 niet meer, maar goed, dat terzijde. Ik heb de 2 image files immers nog, dus ik dacht: die zet ik dan wel ff terug.....
Even een blanco windows 2000 installatie gemaakt en daarop Norton Ghost geinstalleerd. Nu de ellende: Norton Ghost crasht iedere keer dat ik 'm opstart!!
"PQV2iSvc.exe has generated errors and will be closed... etc"
Na een nieuwe schone install van windows 2000 pro nog steeds hetzelfde resultaat....
Hoe krijg ik m'n images nou teruggezet??
Ghost is niet installeerbaar onder windows 98.
Bovendien kan ik onder windows 98 m'n NTFS schijven niet benaderen.
Een oplossing zou zijn om de hele zooi maar opnieuw te installen, maar ik wil dus eigenlijk gewoon m'n images terugzetten.....
Wie o wie redt mij?
situatie voor:
disk 1: C(win98) en D(win2000 pro) partitie.
disk 2: games
geplande situatie na:
disk 1: games
disk 2: C(win98) en D(win2000 pro) partitie
Tot zover nog wel te volgen denk ik.
-Ruimte vrijgemaakt op disk 2 om images te maken van m'n C en D volumes.
-Images gemaakt
-MBV Partition-It games naar het einde van disk 2 verplaatst. 2 Nieuwe partities aangemaakt aan het begin van disk 2.
-MBV Ghost de images weggeschreven naar de 2 nieuw aangemaakte partities op disk 2.
-Disk 1 formatteren, starten van disk 2.
Dat was de theorie.
In de praktijk kan ik nu alleen win98 booten van disk 2 en niets meer van disk 1, klaarblijkelijk omdat de drive letters van die nieuwe aangemaakte partities niet overeenkwamen met die van "voor de backup".
Vreemd dat 98 nog wel werkt en 2000 niet meer, maar goed, dat terzijde. Ik heb de 2 image files immers nog, dus ik dacht: die zet ik dan wel ff terug.....
Even een blanco windows 2000 installatie gemaakt en daarop Norton Ghost geinstalleerd. Nu de ellende: Norton Ghost crasht iedere keer dat ik 'm opstart!!
"PQV2iSvc.exe has generated errors and will be closed... etc"
Na een nieuwe schone install van windows 2000 pro nog steeds hetzelfde resultaat....
Hoe krijg ik m'n images nou teruggezet??
Ghost is niet installeerbaar onder windows 98.
Bovendien kan ik onder windows 98 m'n NTFS schijven niet benaderen.
Een oplossing zou zijn om de hele zooi maar opnieuw te installen, maar ik wil dus eigenlijk gewoon m'n images terugzetten.....
Wie o wie redt mij?