Wanadoo LiveBox doet niet

Pagina: 1
Acties:

• Rempage0611
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09-2025

Rempage0611

9405 WP @ 2x SMA Sunny Boy

Topicstarter
Haloa,

Vanavond bij een vriend een wanadoo livebox aangesloten, tot nu toe alles fijntjes. Alles geinstalleerd, alleen kan ik dus niet bv 213.73.255.52 pingen (quicknet DNS), ook resolved er niks.

Ik dus een tracertje draaien (naar 213.73.255.52) : eerste 2 regels ***, maar de 3 regel geeft een ip 194.134.5.72 weer. Hierna is het weer vrij dood.

Kortom: Bij mij zit alles goed, dit ip is ook niet lokaal aangezien de pings redelijk flucturen en een whois doorgeeft dat dit ip van Euronet Internet BV is. (whois van andere computer gedaan)

Helpdesk morgen maar bellen of heb ik iets over het hoofd gezien/kan ik nog iets proberen?

Bedankt!

Verwijderd

Heb je hem zichzelf laten updaten? Als hij ook wanadoo telefonie heeft naar de webpagina van het ding gaan (uitgaande van de gele poort): http://192.168.5.1 (meen ik). Daar moet je de geavanceerde beheertool openen *. Dan naar diensten *. User/Pw invullen -> Netnummer invullen, opslaan en wachten. Na een uur ofzo is hij klaar met updaten (zie je aan de hand van de status led's).

Het is iig te vinden op de wanadoo website. Ik kan het zo snel niet vinden iig. Zie ook de handleiding voor MAC! gebruikers (scheelt het gebruik van die FUCK software).

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2005 02:19 ]

Verwijderd

Dat is een Wanadoo/Euronet IP adres op hun netwerk. Er gaat dus iets mis bij hun en niet bij jou. (typisch Wanadoo). Je mag dus gaan bellen morgen!

• Rempage0611
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09-2025

Rempage0611

9405 WP @ 2x SMA Sunny Boy

Topicstarter
Gedaan, wat blijkt? Verkeerd IP adres..... En dat houdt dus in dat ze een nieuw ww opgestuurd krijgen en dat dat dus weer een paar dagen gaat duren. Dit schijnt wel vaker voor te komen had die gast het over. Naja iig duidelijkheid maar wel erg slordig!