Dag,
Ik heb twee probleempjes.
(1) Ten eerste wil mijn comp steeds pas na twee maal aanzetten opstarten. Het ligt niet aan de voeding want ik heb er verschillende in gehad varierend van 230W - 300W. Heeft iemand enig id wrom dit gebeurd?
(2) Mijn CDROM speler doet behoorlijk gaar. Als ik audio ceedees wil rippen gaat dat bij AudioCatalyst met een snelheid van ongeveer 3x, terwijl ik een 48x (max) speler heb. Ik denk dan toch wel dat ik 8x moet halen. Verders heeft het spelertje moeite met sommige ceedees en komt er een raar tikgeluid naar boven. Erg vaag
Mijn systeem:
Intel Celeron 400 (2x)
Abit BP6
128MB
Maxtor 30GB
nVidia TnT2 Ultra
Creative 4833E (48x)
Creative Soundblaster Live! 1024 Player
DEC 21041 netwerkkaartje (10Mb)
Hopelijk kan iemand mij helpen. Alvast bedankt.
--> Photon
Ik heb twee probleempjes.
(1) Ten eerste wil mijn comp steeds pas na twee maal aanzetten opstarten. Het ligt niet aan de voeding want ik heb er verschillende in gehad varierend van 230W - 300W. Heeft iemand enig id wrom dit gebeurd?
(2) Mijn CDROM speler doet behoorlijk gaar. Als ik audio ceedees wil rippen gaat dat bij AudioCatalyst met een snelheid van ongeveer 3x, terwijl ik een 48x (max) speler heb. Ik denk dan toch wel dat ik 8x moet halen. Verders heeft het spelertje moeite met sommige ceedees en komt er een raar tikgeluid naar boven. Erg vaag
Mijn systeem:
Intel Celeron 400 (2x)
Abit BP6
128MB
Maxtor 30GB
nVidia TnT2 Ultra
Creative 4833E (48x)
Creative Soundblaster Live! 1024 Player
DEC 21041 netwerkkaartje (10Mb)
Hopelijk kan iemand mij helpen. Alvast bedankt.
--> Photon