[site] Een soort mindmap maken van een website

Pagina: 1
Acties:

• deleenheir
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-04 11:48
Bestaan er tooltjes die van een website een soort visuele map kunnen maken? Net zoals een mindmap maar dan van een website.
Zoals: http://www.w3.org/2002/02/DIWS/mindmap.gif maar dan van een website. Zodat je een overzicht krijgt van hoe de site is opgebouwd...

Ik heb al zitten zoeken en het enige wat ik vond was CoffeeCup SiteMapper maar die maakt gewoon een soort index file. Wat ik zoek is een programma dat de links binnen een website gaat weergeven.

Liefst freeware... Alvast bedankt :)

[ Voor 3% gewijzigd door deleenheir op 07-05-2005 21:57 ]

"If it works, don't fix it"

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[google=sitemap image generator]?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-04 21:25

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Wil je het perse grafisch zoals in de afbeelding die je geeft? Of wil je gewoon een (textueel) overzicht (sitemap) ?

spuit 11 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Wacky op 07-05-2005 22:00 ]

Nu ook met Flickr account

• deleenheir
Mag textueel zijn indien de links worden aangeduid... als je begrijpt wat ik bedoel

• Rowanov
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Dreamweaver kan ook een diagram weergeven met alle links en relaties tussen je bestanden.

• deleenheir
Hoe doe je dat in dreamweaver? Ik ben pas overgeschakeld op dreamweaver. Ik ben een beetje blijven steken in het 486 SX tijdperk en websites maken via kladblok.

• Rowanov
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Site -> Site Map (Alt + F8). Voordat je dit kan doen moet je wel eerst je site instellen bij Site -> New Site en in de filemanager rechtermuis -> "Set as homepage" op je index.html. De sitemap kan je vervolgens als bmp of png exporteren.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05 11:13

André

Analytics dude

Ik heb dit ook wel eens in Frontpage gezien, daar kun je ook alle onderlinge links laten visualiseren in een schema :) Ik weet zo niet hoe die functie heet omdat ik het programma verder nooit gebruik.
Pagina: 1