Kan er een microdrive in een sony v3?

Pagina: 1
Acties:

• CyberJoe
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-11-2025

CyberJoe

Only visiting this planet

Topicstarter
Ik krijg over een paar dagen mijn camera binnen;een Sony V3 :9~ . Wat mij wel handig lijkt is een opslagmedium te hebben, dan kan ik er nog fotootjes mee schieten ook. Maar ik heb ook nog een creative muvo2 liggen met een 4GB microdrive die ik eigenlijk bijna nooit meer gebruik. Maar ik kan nergens vinden of de V3 dat lust. En ja ik heb er wel naar gezocht. Daarnaast vroeg ik mij af of het nog uitmaakt of je er geheugen inzet dat 10mb/s snel is of bijv 20 mb/s (sandisk extreme III), of dat de camera toch die snelheid niet kan halen. Ook dat vind ik niet terug in de manual of de reviews.

Ja ik heb ook een computer.

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:55

breinonline

Are you afraid to be known?

Volgens dpreview ondersteund de camera Compact Flash type I en niet II. Aangezien een microdrive type II is gaat dat niet werken.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• CyberJoe
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-11-2025

CyberJoe

Only visiting this planet

Topicstarter
Zag bij 1 review het er wel bij staan, maart zal wel een foutje zijn, ze zijn de enige (zoek de url nog wel) iemand een idee over deel 2 van mijn vraag?

las dit bij sony india;
DSC-V3
Key Features
Effective 7.2 Mega Pixel
4x Optical Zoom ( 8xPrecision Digital Zoom)
bla bla bla
16shots index

MS / MS PRO / CF Type / ( Microdrive Compatible)
Enlarged icon
Conversion lens compatible

staat er bij sony nl niet op

[ Voor 52% gewijzigd door CyberJoe op 07-05-2005 22:30 ]

Ja ik heb ook een computer.

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:55

breinonline

Are you afraid to be known?

Ook Sony USA stelt heel duidelijk dat de camera CF Type I aankan.

Wat betreft de snelheid: ik denk dat een extreme III kaartje voor de snelheid van de camera overdreven is. Voor het lezen via een cardreader is het altijd handig. Ik zou gezien de prijs een compromis zoeken en voor een Ultra II kaartje of vergelijkbaar gaan.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• lacobo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-12-2025

lacobo

Tyros2 fan

Van de DPreview site:

The DSC-V3 is only the second Sony digital camera to support Compact Flash media, although unlike the DSC-F828 the V3 doesn't support the slightly thicker Type II. This shouldn't be a major issue as Type I is already up to capacities of 2 GB.

Kortom, zo'n harddiskje wil niet passen! Mijn 828 lust ze wel en kan er zelfs full speed full frame op filmen (640 x 480).

LACOBO's Tyros2 site: http://www.lacobo.com