Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[PPC] Pocket Pc Jog (joystick) repeat probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempje met mijn PocketPc (Medion MD 95000 van de Aldi). Ik heb enkele spelletjes geïnstalleerd, maar deze zijn bijna niet speelbaar omdat telkens ik naar links of rechts ga, dit een paar stappen naar links of rechts gaat.

Als ik bijvoorbeeld tetris wil spelen, en ik wil een blokje naar links of rechts bewegen, dan gaat het blokje een stap of 4 naar links of naar rechts. Ik heb dan een instelling gevonden om dit te veranderen: 'delay before first repeat' en 'repeat rate'. Maar dit kun je niet afzetten, enkel op 'slow' zetten, en nu bewegen de blokjes 2 stappen ipv 4, maar zo kan ik nog altijd geen tetris spelen. De knopjes naast de joystick hebben hetzelfde probleem...

Iemand die hier een oplossing voor kent? Ik heb al op verschillende plaatsen gezocht, en niets gevonden... 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Echt niemand? Ik heb dit probleem met verschillende soorten games, breakout, tetris... Bestaat er geen registry tweak om dit uit te schakelen?

Verwijderd

hey
ik heb n ander vraagje over deze md95000, wanneer is die bij aldi in de aanbieding geweest en wat heeft die gekost?
hoe oud is t toestel nu?

kan er namelijk 1 overnemen maar wil wel weten wat en hoe

dank je

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Reezer: het is niet de bedoeling om een oud topic te kicken met een post die niet relevant is voor de vraag waar het topic om gaat.
Voor het antwoord op jouw vraag moet je toch even zoeken. Een tip is zoeken op MD95000 in plaats van MD 95000 :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.