Nintendo Portable Gamecube Advance

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Tijdens het zaterdagmiddagsurfen kwam ik het volgende tegen:

Are these Portable GameCube pics real?

Afbeeldingslocatie: http://img.engadget.com/common/images/4238125245845446.JPG?0.006434306970491965

Afbeeldingslocatie: http://img.engadget.com/common/images/9131584372647915.JPG?0.09143652745668374

Mijn eerste ingeving was natuurlijk "Mockup :z " maar hoe langer ik er naar keek, hoe minder mockupperig hij leek... De details vertolkten daarin een grote rol...

Is dit m dan toch, het grote broertje van de DS? Zoja, heb ik er absoluut geen moeite mee!! :D

Bron: http://www.joystiq.com/entry/1234000193042414/ & http://www.engadget.com/entry/1234000463042337/

De comments zijn trouwens uitlopend, de een is er van overtuigd dat dit een knap staaltje 3DMax is, de ander vind weer dat Nintendo zijn uiterste best doet de PSP te verslaan.

[ Voor 54% gewijzigd door Matias op 07-05-2005 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-10 14:11

BioHazard

*\o/*

Lijkt me 100% fake eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:10
Nep lijkt me, waarom zetten ze anders in godsnaam "Gamecube Advance" op?

De nieuwe console van Nintendo heet Revolution en hun laatste handheld de DS.

Fake dus..

[ Voor 5% gewijzigd door KhaZ op 07-05-2005 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Ziet er zeer gaaf uit maar is zeker fake.
Niemand weet ook maar iets over de revolution en pics hiervan lekken ineens uit? dacht het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaosonline
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-05 14:04
Misschien is Ben Heck weer bezig... ;)

http://benheck.com/book/Project_Materials_Online.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Zag t ook al staan ja, maar zijn mockups zijn nou niet bepaald je-van-het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij ook nep, maar idd wel een héél knap staaltje 3D imaging (3d max, andere...)

En het zou volgens mij ook geen kwaad kunnen dat de ontwikkelaars bij nintendo hier eens goed naar keken voor het apparaat dat nog moet komen dat gepositioneerd zal worden tegenover de PSP

(want zoals iedereen al zou moeten weten is in het handheld segment de DS NIET opgesteld tegenover de PSP en is de DS NIET de opvolger van de advance, die zou nog moeten komen)

Heeft een heel apart design, groot scherm bvb. De knopjes langs buiten doen wel een beetje ouderwets aan, zoals de walkmans van vroeger, maar ik ben er wel voor te vinden. Een toetsje retro zonder te overdrijven zou echt wel iets voor nintendo zijn. In combinatie met die speciale displays langs buiten... Alleen links opzij zitten wel wat rare switches, schuivertjes,...

Al bij al voor mij toch wel een geslaagd design voor de advance opvolger (ook al is het fake)

Maakt mij benieuwd naar wat nintendo zelf ervan zal maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:06
Heel erg mooi gemaakt dat in ieder geval, maar aan het tweede plaatje zie je dat het nep is. De tijd zou er opgeplaatst moeten worden via een display, maar dit is er gewoon opgeshopt.

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Euhh dit is fake hoor. Op IGN gepost en was door iemand van het gcadvance forum dacht ik gemaakt.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nep , maar mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 18:59:
Volgens mij ook nep, maar idd wel een héél knap staaltje 3D imaging (3d max, andere...)

En het zou volgens mij ook geen kwaad kunnen dat de ontwikkelaars bij nintendo hier eens goed naar keken voor het apparaat dat nog moet komen dat gepositioneerd zal worden tegenover de PSP

(want zoals iedereen al zou moeten weten is in het handheld segment de DS NIET opgesteld tegenover de PSP en is de DS NIET de opvolger van de advance, die zou nog moeten komen)

Heeft een heel apart design, groot scherm bvb. De knopjes langs buiten doen wel een beetje ouderwets aan, zoals de walkmans van vroeger, maar ik ben er wel voor te vinden. Een toetsje retro zonder te overdrijven zou echt wel iets voor nintendo zijn. In combinatie met die speciale displays langs buiten... Alleen links opzij zitten wel wat rare switches, schuivertjes,...

Al bij al voor mij toch wel een geslaagd design voor de advance opvolger (ook al is het fake)

Maakt mij benieuwd naar wat nintendo zelf ervan zal maken.
maar de PSP doet het lang niet zo goed als sony had gehoopt en de DS verkoopt zeker niet slecht dus nintendo heeft nog helemaal geen reden om nu met nog een andere console te komen. Dan snijden ze zichzelf alleen maar in hun eigen vingers. Nee op de gba2 kunnen we denk zeker nog wel 1 jaar of meer op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Het zal vast nep zijn, maar hulde voor degene die dit gemaakt heeft. Ben benieuwd wanneer Nintendo zijn ontwerp koopt. Lijkt me wel heerlijk om die GC games te kunnen blijven spelen (in ieder geval degene die echt de moeite waard zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op maandag 09 mei 2005 @ 15:02:
Ben benieuwd wanneer Nintendo zijn ontwerp koopt.
Nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-10 11:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Pewwy schreef op maandag 09 mei 2005 @ 15:02:
Het zal vast nep zijn, maar hulde voor degene die dit gemaakt heeft. Ben benieuwd wanneer Nintendo zijn ontwerp koopt. Lijkt me wel heerlijk om die GC games te kunnen blijven spelen (in ieder geval degene die echt de moeite waard zijn)
Dat kan op de Nintendo Revolution, dus een handheld GC maken is daar niet voor nodig. Overigens lijkt dit me niet echt lekker om vast te houden, dus zal Nintendo het niet zo heel erg snel kopen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneep
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-01-2024
Op het plaatje staat wel rechtsbovenin 18-05-05 12:30....

Misschien wordt er tijdens de E3 zoiets gepresenteerd....doe ook maar een gooi :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou wel machtig zijn.. iedereen druk aan het speculeren, komt er op de E3 opeens de nieuwe gameboy langs! :P

Maar het zou wel heel tof zijn, als de gamecube games op de nieuwe gameboy te spelen zouden zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-10 20:20
het zou wel héél relaxed zijn. maar té netjes afgewerkt.

fake lijkt me

you had me at EHLO

Pagina: 1