so·wie·so (bijwoord) - 1 hoe dan ook
MacOSX 10.1 gebruiken is opzich al een fout... 
Maar om je probleem op te lossen. Ik denk eigenlijk dat je systeem goed in de war is. Misschien helpt 't als je de volume bevoegdheden kan repareren?
Maar om je probleem op te lossen. Ik denk eigenlijk dat je systeem goed in de war is. Misschien helpt 't als je de volume bevoegdheden kan repareren?
gisteren gebruikte ik nog OS 9.2, totdat ik erachter kwam dat er ook nog 10.1 op stondSage schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 18:20:
MacOSX 10.1 gebruiken is opzich al een fout...
ik weet verder ook niet hoe ik 10.4 moet installen, ik heb em gedownload maar het is een dvd, en er zit geen dvdspeler in me iBook
maar hoe moet ik volume bevoegdheden repareren?
Met Disk Utility of het Mac OS 10.1 equivalent. Overigens kun je dat gewoon vinden met de Mac OS X Help functiePiweD schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 18:47:
[...]
gisteren gebruikte ik nog OS 9.2, totdat ik erachter kwam dat er ook nog 10.1 op stond![]()
ik weet verder ook niet hoe ik 10.4 moet installen, ik heb em gedownload maar het is een dvd, en er zit geen dvdspeler in me iBook![]()
maar hoe moet ik volume bevoegdheden repareren?
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
De disk utility kan het niet omdat het een opstartschijf isdawuss schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 19:01:
[...]
Met Disk Utility of het Mac OS 10.1 equivalent. Overigens kun je dat gewoon vinden met de Mac OS X Help functie
en ik weet ook niet wat een equivalent is, maar het staat iig niet in de help functie
Is dit eigelijk wel allemaal de moeite waard of is het beter als ik een andere versie van OS X installeer?
Hmm, dat is vreemd, hier onder OS X 10.3 mag ik wel permissies fixen van de opstartschijfPiweD schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 19:09:
[...]
De disk utility kan het niet omdat het een opstartschijf is![]()
en ik weet ook niet wat een equivalent is, maar het staat iig niet in de help functie
Is dit eigelijk wel allemaal de moeite waard of is het beter als ik een andere versie van OS X installeer?
10.1 is wel erg oud, maar of een upgrade je het geld waar is, moet je natuurlijk zelf bepalen
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Pagina: 1