Toon posts:

shuffelen in iTunes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik de nieuwste versie van iTunes, maar heb het volgende probleem.

De nummers die ik heb gesynchroniseerd met mijn ipod staat een vinkje voor zoals het hoort. Als ik wil shuffelen (ook party shuffelen) doet hij het alleen uit de nummers met een vinkje ervoor.

Kan ik dit veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Je hoort alle vinkjes aan te laten. De liedjes zonder vinkje worden niet afgespeeld, DAT is de functie van de vinkjes :) Je kunt een track disabelen met het vinkje, dit is bijvoorbeeld handig met audiocommentaar / interviews op een cd, die je niet langs wilt laten komen tijdens een gewone dag muziek luisteren, maar die je af en toe wel wilt horen en dan expliciet kan aanklikken.

Als je alleen bepaalde liedjes op je iPod wilt kun je die in een aparte playlist gooien en je iPod daarmee laten synchroniseren.

[ Voor 71% gewijzigd door frim op 07-05-2005 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
frim schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 17:08:
Je hoort alle vinkjes aan te laten. De liedjes zonder vinkje worden niet afgespeeld, DAT is de functie van de vinkjes :) Je kunt een track disabelen met het vinkje, dit is bijvoorbeeld handig met audiocommentaar / interviews op een cd, die je niet langs wilt laten komen tijdens een gewone dag muziek luisteren, maar die je af en toe wel wilt horen en dan expliciet kan aanklikken.

Als je alleen bepaalde liedjes op je iPod wilt kun je die in een aparte playlist gooien en je iPod daarmee laten synchroniseren.
Het is gelukt! Thanx.