Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Tybotech Extreme Gaming Case: ervaringen?

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand ervaring met deze kast ?

Maakt deze veel lawaai ?

Is er genoeg airflow ?

Het gaat dus om deze case :

Extreme Gaming Case G8015C B34
- 400Watt PSU (8cm fan)
- Blue neon light on front panel
- Clips on bezel, no screws
- All edges debarred for safety
- Gaming window with Leds transparent fan
- LCD display HDD, CPU, Fan, Clock indications
- 4x 5,25" bay / 2x 3,5" bay/ 5x 3,5" bay (hidden)
- Front USB, Front Microphone, Front Earphone
- Dimensions: 504 x 195 x 456 mm (L x W x H)

Afbeeldingslocatie: http://www.microtech.be/contents/media/l_cases_xtower_g8015c-b34_large.jpg

THX ;)

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2005 17:02 ]

• Tim_R
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-11 14:55
*zucht*
http://www.google.nl/sear...Extreme+Gaming+Case&meta=

Met andere woorden; had je zelf ook wel kunnen vinden...
Kasten maken als het goed is geen lawaai ;) en de airflow ligt aan je ventilatoren...

[ Voor 62% gewijzigd door Tim_R op 07-05-2005 16:55 ]

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-11 16:27

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

erm plaatje en gegevens wellicht? Meer van je topic start maken?

And it goes BRAAAAAPP!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-11 14:10
Die cases zijn imho veel te klein en gemaakt van te zwak metaal. durf wedden dat als je derop gaat staan dat ze gewoon in elkaar stuikt.

Een beetje verlies heb je altijd...

Verwijderd

Topicstarter
PeGys schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 17:19:
Die cases zijn imho veel te klein en gemaakt van te zwak metaal. durf wedden dat als je derop gaat staan dat ze gewoon in elkaar stuikt.
Wie gaat er nu op zijn case staan :/ ?
Ma maken die veel lawaai die casen , omdat die maar 80 € kosten en k ni zo geloof da die stil zijn ... :9

• Gurbe de n00b
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-02-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 17:24:
[...]

Wie gaat er nu op zijn case staan :/ ?
Ma maken die veel lawaai die casen , omdat die maar 80 € kosten en k ni zo geloof da die stil zijn ... :9
Wow! Dat kan ik niet lezen.
Leer Nederlands :D

Op een goede kast kun je staan.
Ik kan in iederegeval op mijn chieftec staan.
Is dit ook niet gewoon nee chieftec met een ander frontje ?

[ Voor 1% gewijzigd door Gurbe de n00b op 07-05-2005 17:30 . Reden: tiepo's ]

Portfolio

• PeGys
Ach, 'k zie het al, zijn dezelfde als die Zorro cases die wij verkochten bij ons in de winkel.

Heb der spijtig genoeg maar 1 woord voor: rommel

Meer last met de deurtjes en displays dan iets anders.
Van geluid vallen ze nog redelijk goed mee, te zien wat je derin gaat steken van fans natuurlijk.

Je kan alle cases stil maken. Je moet gewoon zien welke componenten die je gebruikt.

En het zijn geen chieftecs. Chieftec cases zijn 10x meer kwaliteit dan die tybotech cases.
Tybotech is 100% budget gericht dus kan je niet verwachten dat je chieftec kwaliteit krijgt.

En 80 euro is wel heel duur voor zo'n kast hoor. Denk dat de winkel die zelf aankoopt voor een 45 euro/kast.

Ken veel mensen die hun tybotech case hebben weggedaan en over zijn gestapt naar chieftec, antec of een ander degelijk merk.
Een chieftec midi tower komt je normaalgezien zelfs goedkoper uit en dan heb je een stevige kast waar veel meer in kan. Chieftecs zijn wel zwaarder natuurlijk.

[ Voor 63% gewijzigd door PeGys op 07-05-2005 17:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
Daarmee dat ik zo'n case wou kopen voor 80 euro heb ik een premod kast , er zat een Lcd schermpje in , een LED fan en de case had nog een redelijk mooi design .
Eerst wou ik een Thermaltake Tsunami kopen maar omdat deze moeilijk te verkrijgen waren in Belgie heb ik dan maar voor tybotech gekozen .

• PeGys
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 17:45:
Daarmee dat ik zo'n case wou kopen voor 80 euro heb ik een premod kast , er zat een Lcd schermpje in , een LED fan en de case had nog een redelijk mooi design .
Eerst wou ik een Thermaltake Tsunami kopen maar omdat deze moeilijk te verkrijgen waren in Belgie heb ik dan maar voor tybotech gekozen .
Eum, die zijn makkelijk te verkrijgen hoor. Je kan em trouwens bestellen bij colorcase.be en zij kunnen ze snel hebben. Dan gaat men voorkeur toch uit naar thermaltake hoor ook al ben ik er geen voorstander van.

Verwijderd

Topicstarter
PeGys schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 17:46:
[...]

Eum, die zijn makkelijk te verkrijgen hoor. Je kan em trouwens bestellen bij colorcase.be en zij kunnen ze snel hebben. Dan gaat men voorkeur toch uit naar thermaltake hoor ook al ben ik er geen voorstander van.
Dat is de Shark en de Lanmoto , niet de Tsunami
Maar die Aopen Nouveau cases zien der ook nog niet mis uit , 't enigste probleem is dat ik er nog geen één ben tegengekomen ...

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2005 17:50 ]

• PeGys
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 17:48:
[...]

Dat is de Shark en de Lanmoto , niet de Tsunami
Eum, ik heb der gewerkt... gewoon ff mailen naar info@colorcase.be
Frederik zal je dan wel antwoorden hoor.

Verwijderd

Ik heb die kast in het groen voor 37 euro op de computerbeurs gekocht, met neon en ventilatoren.
opzich vind ik het geen flut spul maar je kan wel merken dat bijv, het raampje heel slap is.
Prijs/kwaliteit (als je em voor deze prijs koopt dan) vind ik goed. maar 80 euro moet je er zeker niet voor neerleggen.
Die kasten heb ik ook van meerdere merken gezien, hier zit een ms-tech stickertje op :S

• PeGys
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 18:02:
Ik heb die kast in het groen voor 37 euro op de computerbeurs gekocht, met neon en ventilatoren.
opzich vind ik het geen flut spul maar je kan wel merken dat bijv, het raampje heel slap is.
Prijs/kwaliteit (als je em voor deze prijs koopt dan) vind ik goed. maar 80 euro moet je er zeker niet voor neerleggen.
Die kasten heb ik ook van meerdere merken gezien, hier zit een ms-tech stickertje op :S
Voor 37 euro tot daar toe, maar 80 euro vindt ik overdreven you know :)

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-11 11:58
Ik heb zelf die Antec AMG plusview 1000 ofzo...weet de naam ff niet meer precies met window en die lijkt gewoon heeeeel veel op de chieftecs.
Mijn kast kocht ik voor 89, nu kost ie ongeveer 65, verder is het gewoon een degelijke kast en volgens mij kan je deze kast dan beter kopen.

Kwaliteit vind ik zelf goed.

[ Voor 6% gewijzigd door Giel op 08-05-2005 17:38 ]

• PeGys
inderdaad, die Antec is een pak beter dan die tybotech case.

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 17:45:
Bij FDRIE verkopen ze wel, ik heb ze in hun filiaal in Borsbeek al zien staan. Ze verkopen ook online geloof ik: http://www.fdrie.be

• martieadams
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-03 10:55
Hmm ik heb die kast maar dan onder de naam techsolo-t70 gekocht, en zonder psu. Voor 35,90 bij de gistron in Duitsland. (ik kreeg wel ccfl, 3 fans, en meshed ide kabelkes erbij.)

ontopic; Ik vind het best een mooie kast, alleen zoals al gezegd is; hij is niet stevig. Maar als je hem gewoon lekker op de grond ofzo neerzet, nooit een duw/klap/schop geeft, heeft de kast waarschijnlijk wel een lang leventje.

Learn to forget...

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:22

sapphire

Die-hard pruts0r

Het is toch een Game case ?
Gamers Lannen dus de kast moet stevig zijn voor het vervoer, en soms verliezen ze dan moet de case klappen op kunnen vangen :+
Dus dan is een stevige case toch wel handig :P

Gabriël AM5

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:39

HeepH

Dope Rapper

kheb een enorme vleeswond van een kast die daar op leek...wegblijven denk ik xD

http://specs.tweak.to/16495

Pagina: 1