Lenco DVD-recorder

Pagina: 1
Acties:

• pemade
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-01 16:06
Heb de lenco dvd-recorder HDRV-80 van de makro gekocht.
Krijg het nu niet voor elkaar om een film te kijken terwijl ik mijn timer geactiveerd heb om op te nemen op de HDD. Als ik het apparaat inschakel om film te kijken op DVD, schakelt mijn timer uit.
Wat doe ik fout ??

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Staat er niet iets over in in de handleiding?

• pemade
Neen, ondanks het dikke boekwerk is hier niets over te vinden.
Ben nu bezig om firmware te updaten, daar ik meer over timer-problemen lees in de forums.
Ben benieuwd.

Verwijderd

Ik heb dezelfde problemen met de lenco,het opnemen gaat vrijwel steeds verkeerd, dit terwijl ik toch volgens de handleiding doe opnemen.
Als ik ga opnemen schakelt op mijn tv de av instelling in en gaat mijn tv op zwart.
Ik wil hem eigenlijk gaan updaten maar ik ben bang dat dan mijn garantie verloopt?
Ik heb hem nu een week, maar geen enkele dag heb ik probleemloos kunnen opnemen.
Komt geen signaal via de antenne uitgang naar de tv toe, ??
Anders zou ik dit proberen, tot nu toe is dit apparaat geen goede koop geweest !!!!

• pemade
Ik heb de firmware ge-update, en ondanks dat deze aangeeft enkel showview en pds toe te voegen, werkt de timer nu perfect!
Het opnemen en afspelen tegelijk gaat ook; kijk hiervoor in de handleiding op 12.4 .
Ondanks een eerste vraagteken valt hij nu toch zeker niet tegen ! Vooralsnog doet hij alles wat ik wil.
Er is trouwens een helpdesk beschikbaar via e-mail, bereikbaar via "lenco.de" (ook in het nederlands)

Verwijderd

:+ Ik ben nu al meer dan een maand bezig met deze dvd, maar ik krijg hem niet probleemloos draaien.Okee, hij neemt op en ik kan hem ook met goede kwaliteit afspelen maar als ik wat wil gaan opnemen dan gaat mijn tv voor enkele minuten op :zwart;.
Dit probleem heb ik voorgelegd aan de helpdesk en die stuurde mij per direct een nieuwe scartkabel af.Maar dit probleem blijft zich nog steeds voordoen.Ook na het nog een nieuwe scartkabel toegestuurd gekregen.
Is er iemand die hetzelfde probleem heeft of had ,en hoe heeft hij dit opgelost??
Het kan toch niet zo zijn dat ik de enige ben met dit probleem ??
Pagina: 1