Toon posts:

[Openoffice 1.4] Afbeeldingen niet printen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een praktische opdracht, bestaande uit 30+ pagina's. Ik wilde deze uitprinten om alles door te lezen en na te kijken. Natuurlijk doe ik dat niet met de afbeeldingen erbij (25+).

Ik gebruik Openoffice 1.4 en een Canon ip2000.

Heeft iemand enig idee hoe je in Open Office kunt uitzetten dat hij geen afbeeldingen uitprint?

Er is wel een optie om de afbeeldingen niet te zien in het bestand, maar dan worden ze wel uitgeprint.

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-08 06:59
:? bij mijn weten bestaat OpenOffice 1.4 niet eens...
Mss kan je eens kijken bij de printopties? Ik meen me te herinneren dat er een optie was daarvoor...

edit: je zal OpenOffice 1.1.4 bedoelen

[ Voor 14% gewijzigd door Mayco op 07-05-2005 22:09 ]

• Boomerang
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik gebruik zelf OpenOffice.org 1.9 Beta, maar waarschijnlijk is het in OOo 1.1.4 op dezelfde plek te vinden.

Klik op menu File -> Print en klik vervolgens op de knop Options (linsonder). Vink onder het kopje Contents de Graphics weg.

[edit]
Even mierenneuken :)
Zoals je ziet heb ik het over OpenOffice.org. Dat is de werkelijke naam van het office pakket. OpenOffice is een bedrijf dat niets met de software te maken heeft.

[ Voor 37% gewijzigd door Boomerang op 07-05-2005 22:35 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
In verband met de opening van Officesuites en -software is dit topic hier vanuit Software Algemeen naar toe verplaatst :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters