Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
De inhoud van het ASX bestand is deze:
1
2
3
4
5
6
| <ASX VERSION="3.0"> <ENTRY> <REF HREF="mms://83.80.17.22/NET5"/> <REF HREF="http://83.80.17.22/NET5"/> </ENTRY> </ASX> |
[ Voor 20% gewijzigd door warrie op 07-05-2005 16:32 ]
Ik zag laatst een zwerver uit een vuilnisbak eten. Ik loop naar hem toe en zeg: "Doe je dat thuis ook??" - Theo Maassen
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Nu nog even een handige manier verzinnen waarop je de streams kan starten...?
Is het nog mogelijk om via VLC iets in te stellen van kwaliteit ofzo? Zodat er minder CPU rekenkracht wordt gevraagd? Dit wordt niet opgelost via 'buffering' toch?
Verwijderd
Voorheen had ik bij alle zenders zowel beeld als geluid.
Nu heb ik alleen bij Ned1, Ned2, Ned3 beeld en geluid. Bij de overige zenders heb ik alleen geluid.
Ik gebruik Windows Mediaplayer 6.4 (Het is niet de bedoeling dat ik ga upgraden
In VLC heb ik bij Ned1, Ned2, Ned3 alleen geluid
Edit:
Met VLC ben ik achter de volgende info gekomen:
Stream 0
Codec: wmap (Zie ik het goed? zorglub: Add support for wmap ...)
Type: Audio
Stream 1
Codec: WMV3
Type: Video
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2005 00:07 ]