Hallo!
Ik heb een bat-file gemaakt om een soort van dos backup te maken van bestanden die ik vandaag gewijzigd heb. Mijn doel is om dat scriptje dagelijks te laten verlopen en een bepaalde map te laten controleren of er al dan niet bestanden gewijzigd, bijgekomen, of verwijderd zijn en die aanpassingen dan zo te kopiëren naar een externe harde schijf.
Ik krijg telkens een script-fout: "ongeldig aantal parameters"
Hieronder vind je het scriptje:
@echo off
xcopy f:\privé\*.* h:\Backup Privé+outlook\ /M /E /H /Y
xcopy c:\Documents and Settings\Jesse\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\*.* h:\Backup Privé+outlook\Outlook\ /M /E /H /Y
echo De backup van Privé en Outlook is succesvol verlopen!
pause
Wat heb ik eerst gedaan:
Ik heb die privé-map volledig gekopieerd naar mijn externe HD. Daarna heb ik op de map rechts geklikt>geavanceerd>en de eerste 2 vinkjes aangevinkt.
Ik heb hetzelfde uitgevoerd voor de tweede xcopy opdracht.
Telkens ik die script dus uitvoer kom ik die foutmelding tegen.
Rarara, wie helpt mij uit de nood??
Mvg
Ik heb een bat-file gemaakt om een soort van dos backup te maken van bestanden die ik vandaag gewijzigd heb. Mijn doel is om dat scriptje dagelijks te laten verlopen en een bepaalde map te laten controleren of er al dan niet bestanden gewijzigd, bijgekomen, of verwijderd zijn en die aanpassingen dan zo te kopiëren naar een externe harde schijf.
Ik krijg telkens een script-fout: "ongeldig aantal parameters"
Hieronder vind je het scriptje:
@echo off
xcopy f:\privé\*.* h:\Backup Privé+outlook\ /M /E /H /Y
xcopy c:\Documents and Settings\Jesse\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\*.* h:\Backup Privé+outlook\Outlook\ /M /E /H /Y
echo De backup van Privé en Outlook is succesvol verlopen!
pause
Wat heb ik eerst gedaan:
Ik heb die privé-map volledig gekopieerd naar mijn externe HD. Daarna heb ik op de map rechts geklikt>geavanceerd>en de eerste 2 vinkjes aangevinkt.
Ik heb hetzelfde uitgevoerd voor de tweede xcopy opdracht.
Telkens ik die script dus uitvoer kom ik die foutmelding tegen.
Rarara, wie helpt mij uit de nood??
Mvg