HCC was een computerclub die voor haar leden voordelig inkocht en kennis deelde over computers
ADSL aanbieden was daar een voorbeeld van.
Inmiddels loopt het HCCNET aanbod achter, is te duur en ze slaan een modderfiguur met hun behandeling van BBNED.
Ze moeten openheid geven aan hun leden en potentiele leden over de mogelijke kwalititeit van de door de verenigign aangeboden diensten.
Dat doen ze bij de produkten van BBNED niet.
Als HCCNET en BBNED niet snel opening van zaken geven over het geklooi met hun adsl aanbod dan gaan ze kapot.
Is dat erg? Die vraag wil ik hier opwerpen.
Wat is er gebeurd in de HCC organisatie dat het zo bergafwaarts is gegaan.
De verkeerde professionalisering?
Ik stel de vraag hier nu, maar eigenlijk moeten ze er zelf openheid over geven.
Nu laten ze het door en op de markt ontdekken, en daarbij zal HCC kapot gaan.
Ik vind dat jammer.
Er blijven altijd mensen die technisch voorop willen lopen, en mensendie daar net achteraan komen. Dat was volgens mij de doelgroep van HCC, waarom zijn ze gestopt die groep te bedienen?
Bijkomend voordeel is van het geven van openheid, dat de markt transparanter wordt.
En dat "de gemeenschap" in staat wordt gesteld om HCC te helpen met aanvullende kennis en informatie.
Nu lijkt het met de geslotenheid over de problemen met BBNED dat HCC onderdeel van BBNED is oid.
ADSL aanbieden was daar een voorbeeld van.
Inmiddels loopt het HCCNET aanbod achter, is te duur en ze slaan een modderfiguur met hun behandeling van BBNED.
Ze moeten openheid geven aan hun leden en potentiele leden over de mogelijke kwalititeit van de door de verenigign aangeboden diensten.
Dat doen ze bij de produkten van BBNED niet.
Als HCCNET en BBNED niet snel opening van zaken geven over het geklooi met hun adsl aanbod dan gaan ze kapot.
Is dat erg? Die vraag wil ik hier opwerpen.
Wat is er gebeurd in de HCC organisatie dat het zo bergafwaarts is gegaan.
De verkeerde professionalisering?
Ik stel de vraag hier nu, maar eigenlijk moeten ze er zelf openheid over geven.
Nu laten ze het door en op de markt ontdekken, en daarbij zal HCC kapot gaan.
Ik vind dat jammer.
Er blijven altijd mensen die technisch voorop willen lopen, en mensendie daar net achteraan komen. Dat was volgens mij de doelgroep van HCC, waarom zijn ze gestopt die groep te bedienen?
Bijkomend voordeel is van het geven van openheid, dat de markt transparanter wordt.
En dat "de gemeenschap" in staat wordt gesteld om HCC te helpen met aanvullende kennis en informatie.
Nu lijkt het met de geslotenheid over de problemen met BBNED dat HCC onderdeel van BBNED is oid.
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 108023 op 07-05-2005 15:55 ]