Toon posts:

DVD-writer:

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik brand nu elke keer als ik terugkom van een lan een paar spindels CD-R 's leeg. Nu is mij zeer rescent ineens in het hoofd geschoten, wrom ik in hemelsnaam geen DVD-brander koop, ze zijn niet meer zo duur en je bespaart werk en geld ipv CD-R's.

Nu ken ik daar niet zo veel van en is mijn vraag welke goede branders zouden zijn en waar en waarom ik op iets speciaal zou moeten letten. Ook wat een goede prijs zou zijn zodat ik mij niet in't zak laat zetten.

Bedankt bij voorbaat :)

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

he kerel,

we hebben een search ;)
we hebben een regel mbt topic titles
we hebben (sommigen dan ;) ) eigen initiatief.

verder raad ik je dan aan om gewoon even te kijken hoeveel geld je hebt, en een lijstje met eisen. Dan een productaanbod nemen en matchen met je budget en eisen.

Plextor is imo de beste, maar veel mensen vinden NEC ook erg goed(en is veel goedkoper)

[ Voor 51% gewijzigd door Boudewijn op 07-05-2005 15:43 . Reden: toch maar ff geholpen ]

Verwijderd

Topicstarter
sja :) da's een beetje het probleem.
Ik heb al gesearcht ;)

topics van 2002 / 2004 zat. Ma bonne daar ben ik niet zo mega veel mee want ik veronderstel dat het al wel geëvolueerd is :)

Edit: bonne, ge hebt gelijk. Meer researchen en dan meningen komen vragen dus :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2005 15:46 ]

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

ok,

ik vind het niet gek als een modje deze zo dicht gooit, maar dat terzijde:

wil je dual layer?
hoeveel wil je kwijt zijn?
is kleur nog belangrijk?
hoe snel moet hij dvd's kunnen doen?

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 01:13
Welkom op tweakers ;) Maar ik zou eerst wel even de FAQ doorlezen, want to te zien heb je dat niet gedaan. Maar om niet helemaal een loze post neer te zetten; kijk eens naar de branders van NEC. Deze hebben een zeer goede kwaliteit/prijs verhouding.
En er is genoeg over te vinden in dit Forum. Was toevallig zelf even op zoek naar wat meer info van de ND 3540.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Verwijderd

je hebt ook een optie om alleen recente topics te doorzoeken. Dan vind je bv dit topic.

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Wees wat specifieker met je eisen, wat wil je er vooral mee branden, wat mag het kosten, mag hij kabaal maken of niet, goed kunnen rippen of niet, ...

Ik heb een NEC 3520, ben er erg tevreden over, kost twee keer niks nu :). Maar zet eerst je eisen op een rijtje en bekijk het daarna allemaal nog es.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Verwijderd

Tja... neem gewoon za'n NEC brandertje... kosten bijna niks meer... rond de 60 euro... en kunnen ook dual layer branden... alleen zijn die lege dual layer (DVD9) best duur... betaald al snel 5 euro per disk, terwijl de de gewone dvd-r's maar iets van 50 cent zijn!

Verwijderd

Topicstarter
bonne, heb ff wat over NEC gezocht.

Vooral de ND-3540A intereseerde me omdat hij zowel - als + dual layer brand.
Of is het alleen maar nodig om een dual layer + brander te hebben, want die zijn er ook. En gaat - eruit?

Nuja, die dual layers zijn idd mega duur... Gaat dat nog naar beneden gaan?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2005 15:59 ]

• BNX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-02 23:07

BNX

Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 15:58:
Nuja, die dual layers zijn idd mega duur... Gaat dat nog naar beneden gaan?
:? ALLES gaat kwa prijs omlaag, wanneer is altijd de vraag. De DVD+R's hebben ook héél lang op 2 euro gezeten, terwijl ze nu ook op spindel voor 50 cent per stuk te krijgen zijn.

Persoonlijk zou ik voor de NEC 3520 of 3540 gaan, kosten idd rond de 50 a 60 euro.

| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |

Verwijderd

Topicstarter
k bedankt allemaal, ik ga nog wat rondzoeken maar tot nu toe lijkt die NEC 3540A me wel wat.
En bedankt voor het geduld :p

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Speeluur over :/

GoT Huisregels

- doe de moeite zelf ook maar minimaal te zoeken
- kijk in het juiste subforum, Overige Hardware is geen dumpbak, je vindt stukken meer in Opslagmedia & I/O controllers
- ach, laat ook maar, lees die huisregels gewoon...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.