Toon posts:

Moderator opleiding gewenst??

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het valt me op dat elke keer als ik een nieuwe topic plaats er meer moraliserende vingertjes in de lucht gaan dan dat ik een evident antwoord krijg op mijn gestelde vraag. Als sluitstuk wordt dan de topic op slot gedaan zodat je je ook nog eens niet kan verweren of überhaupt kan beantwoorden of tegenstribbelen. Een belachelijke censuur mentaliteit en en ook nog eens een keer gewoon onbeschoft. Kennelijk moet je een bepaalde know how hebben om een serieus antwoord te krijgen of moet je eerst elders hebben gezocht. Dit is dus kennelijk een vraagbaak waar je geen vraag kunt stellen. En hebben ze niet door wat voor de een gewoon een oonpoplosbaar probleem is dat dat probleem voor de ander makkelijk zat is. De newbies vinden hier dus geen respons. Als een beginneling op een bepaald gebied iets niet weet mag ie toch gewoon een antwoord verwachten zou ik zo zeggen. En als de zoekfunctie hier nou goed was maar vinden doe je hier maar zelden iets mede vanwege de zwaar uit de handlopende topics van meestal een bldz of 40 a 50 met naar mijn gevoel alleen meer gebrabbel waar kennelijk sowieso helemaal niets aan wordt gedaan. Ik denk dat de moderators eerst maar eens de hand in eigen boezem moeten steken voordat ze een potje standaard beginnen te af te zeiken en ook beginners serieus moeten gaan nemen.
Maar goed deze topic gaat natuurlijk ook weer op slot en dat vind ik ok maar geef dan eerst wel ff antwoord op:

Hoe brand ik via winrar een .bin bestand na unrar op een dvd met Nero. Ik zou het niet weten vandaar dat ik gebruik maak ook nog eens een keer als lid van deze moglijkheid hier op GoT en moderators jullie zijn GoT en niet GOD

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Volgens mij moet je hier aardig ver mee kunnen komen:

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! :)

• GoT is geen vraagbaak
• GoT is voor Tweakers
• We verwachten eigen inzet

Als je je hier aan houd zul je nooit problemen hebben met ons beleid. Reacties kunnen per mail aan de sluitende moderators :)

[ Voor 42% gewijzigd door Spider.007 op 07-05-2005 15:20 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.