Heb net een MS-Tech LU-165S cardreader gehaald. Was ergens in een winkel, zag hem liggen voor weinig en dacht: 'Waarom niet?' Tot zover het verhaaltje, nu het probleem.
Ik heb de cardreader 'ingebouwd', aangesloten op de interne USB-aansluiting van m'n moederbord. De software/drivers geinstalleerd (heb windows XP). Nu staan in het scherm van deze computer, bij stations met verwisselbaar medium de verschillende geheugenkaarten, tot zover gaat het dus goed.
Als ik nu m'n MMC kaartje (nokia 6230-standaardkaartje) in de gleuf stop
gaat het groene lampje op de cardreader branden = goed. Verschijnt er na een paar seconden zo'n zoekscherm voor automatisch afspelen en gebeurd er verder helemaal niks meer. Als ik dan dubbelklik op het icoontje in deze computer krijg ik na een tijdje de melding dat ik een schijf of ander medium moet plaatsen. (Als ik op een ander kaarttype klik, waar dus zeker niks in zit, heb ik die melding binnen no-time, bij het mmc-type moet de computer flink nadenken en duurt het ff voordat ik de melding krijg)
Heb het ook even met het geheugenkaartje van m'n zusje geprobeerd maar daarmee precies hetzelfde, ik kan hem niet openen. Waar kan dit aan liggen?
Ik heb de cardreader 'ingebouwd', aangesloten op de interne USB-aansluiting van m'n moederbord. De software/drivers geinstalleerd (heb windows XP). Nu staan in het scherm van deze computer, bij stations met verwisselbaar medium de verschillende geheugenkaarten, tot zover gaat het dus goed.
Als ik nu m'n MMC kaartje (nokia 6230-standaardkaartje) in de gleuf stop
Heb het ook even met het geheugenkaartje van m'n zusje geprobeerd maar daarmee precies hetzelfde, ik kan hem niet openen. Waar kan dit aan liggen?
[ Voor 12% gewijzigd door Niek_ op 07-05-2005 14:58 ]