Toon posts:

[Win2000] DirectX 9.0c installeren?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik moest van de week een spel bij iemand installeren.
Nu heeft ie geen administratie rechten, hij kan dus niets installeren.
Van z'n vader mocht ie niet op de administrator account.
DirectX moet dus op de account van die gast worden geinstalleerd.
Als ik dat doe, zegt ie simpelweg dat ik geen administrator ben, en het dus niet mag installeren.
Hebben jullie een omweg om het WEL erop te zetten??

Bvd,
No_F34R

Verwijderd

nee.... alleen als je het admin account kent + wachtwoord dan kan je het op de volgende manier doen ... log in als die gast.. houdt shift in en klik met de rechtermuis op de installatie file van direct x 9.0c klik dan op "run as" of "uitvoeren als" vervolgens moet je het uit laten voeren als administrator met juiste wachtwoord... dan installeert ie wel goed, zonder dat je als admin ingelogd hoeft te zijn.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 14:48:
[...] dan installeert ie wel goed, zonder dat je als admin ingelogd hoeft te zijn.
8)7 Ik neem aan dat als zijn vader hem niet als admin in wil laten loggen dat deze ook niet het admin wachtwoord zal gaan intikken voor hem. Daarnaast is DirectX gewoon een systeemcomponent wat je als user inderdaad niet kunt upgraden. Is niet technisch op te lossen dus; kwestie van een keer babbelen met zijn vader :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.