Toon posts:

Van P2P naar Nero

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb route 66 europe binnengehaald. Na unrar twee mappen gekregen (bin) CD1 en CD 2 In gebruiksaanwijzing staat unrar en brand met Nero. Moet ik nu twee cd's branden om de boel niet te verstoren of kan het op een dvd?? Hoe brand ik überhaupt een bin bestand op Nero. Is het nou zo makkelijk allemaal dat men er vanuit gaat dat iederen het begrijpt met minimale informatie behalve ik? Of heeft iedereen er moeite mee? Hopelijk staat dit bericht in de goeie afdeling. Moet dat bin bestand nog worden omgezet??

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Iedereen snapt het behalve jij. Verder ben je kennelijk bezig met warez en daarvoor kun je op dit forum geen hulp krijgen.

Verwijderd

Ik weet wat je verkeerd doet, maar dat mag ik hier niet zeggen :)

Als je op google zoekt kom je er vast wel uit.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

elbertkok,

Hoe je .BIN bestanden moet branden is toch iets waarvan we van uitgaan dat je dat zelf wel kan oplossen - schijnbaar lukt dat toch niet helemaal.

Je bent er overigens al een aantal keer op gewezen dat eigen inzet tonen wel belangrijk is op GoT - ik wil je dan ook even vragen je mail te controleren voor wat meer uitleg over de regels van GoT.

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je koopt gewoon de cd in de winkel en stopt die in de cdrom speler, zo makkelijk is het :)
Hulp met warez wordt hier in principe niet geboden.

Dit topic is gesloten.