Toon posts:

[Non-Steam] Half-Life install mislukt *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!
Ik probeer counterstrike weer eens te installeren (en dus eerst halflife), maar dit gaat niet.
Zorda ik via autorun install druk word m'n systeem zo traag als stroop en kan ik niet eens taakbeheer dmv cntrl+alt+del openen :| Zelvde verhaal als ik setup niet via de autorun open of in compatibilteitsmodus (win98/me). Er gebeurd overgens verder niets (autorun schermpje sluit en ik zie gewoon desktop)

Lampje van dvd drive brand gewoon, ook brand het lampje van m'n HDD af en toe wel (klinkt alleen niet alsof ie erg veel spannends doet). Als ik dan de cd eject geeft ie natuurlijk de melding dat er geen cd is (dus of ik wil annuleren etc) en na 5 keer dat schermpje beantwoord te hebben met "annuleren" stopt de setup blijkbaar (lijkt mij?) en is het systeem weer normaal.

Op dezelvde config (echter gereinstalled sinds de vorige keer en grafische kaart vervangen ivm defect) heeft het voorheen wel prima gelopen! Verschil is nu echter dat windows+drivers natuurlijk nieuwer zijn (groot verschil is SP2 erbij).

Specs (voor zover mij boeiend lijkt):
Athlon XP 2500+
A7n8x Deluxe 2.0
1024mb DDR400
Club3d 9600xt
Audigy 2

Heb al met ad-aware gescanned en met antivirus geen resultaat.
Wat me echter wel opvalt dat sinds ik geprobeerd heb te installeren, dat mijn internet explorer af en toe vast loopt (met als resultaat een traag systeem + 99% load) wat voorheen eigenlijk nooit gebeurde.

Ik hoop dat iemand me kan helpen.. want ik snap er nix van!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2005 14:04 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik verplaats je topic even :)

SA > SPV

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Counterstrike instaleren vanaf CD?
Dat kun je overslaan, download STEAM (www.steampowered.com), instaleer steam, registreer je HL key en download dan gewoon HL + CS. Dat zou moeten werken.
Om te spelen heb je toch steam nodig aangezien er geen WON servers meer te vinden zijn.........