Toon posts:

[XP] Vpn's blijven in gebruik geven.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nadat mijn pc gecrashed was een keer(met vpn's in gebeld), werken al mijn vpn's niet meer. Als ik probeer in te bellen geeft hij "Fout 633: De modem(of een ander verbindingsapparaat) is reeds in gebruik of niet goed geconfigureerd".

Ik heb het idee dat er ergens een lockfile oid is blijven staan of een bestand beschadigt. Ik draai windows xp en bel in op een draytek vigor2500.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

als het ook met een compleet nieuw aangemaakte connectoid is dan heb je een kleine uitdaging om te zorgen dat je RAS zooi weer werkt.

Heb je het probleem ook met een 56k modem/ISDN adapter?

wat gebeurt er als je je Rasphone.pbk renamed naar .old in
\Documents and Settings\All Users\Application Data\Microsoft\Network\Connections\Pbk ?

[ Voor 29% gewijzigd door alt-92 op 07-05-2005 15:07 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
BackSlash32 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 14:59:
als het ook met een compleet nieuw aangemaakte connectoid is dan heb je een kleine uitdaging om te zorgen dat je RAS zooi weer werkt.
Ook bij een nieuwe verbinding aanmaken het zelfde probleem, ik heb het trouwens met verschillende servers waar ik probeer naar te connecten.
Heb je het probleem ook met een 56k modem/ISDN adapter?
Geen idee, moet even zien of ik er nog wel een ergens heb
wat gebeurt er als je je Rasphone.pbk renamed naar .old in
\Documents and Settings\All Users\Application Data\Microsoft\Network\Connections\Pbk ?
Zelfde probleem helaas

Verwijderd

Topicstarter
Even een kickje met wat additionele informatie, als ik naar een w2k vpn server connect krijg ik een error over de beveiligings instellingen en als ik dan uitvink dat hij moet encrypten krijg ik dezelfde error. Helaas nog geen kans gehad om te testen met een 56k6 modem, moet even kijken of er nog een ligt op kantoor :P

Ik ben nu even sfc aan het runnen alleen weinig kans dat dat helpt denk ik.
Edit: Nope sfc heeft niet geholpen helaas

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2005 17:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
Schop

Verwijderd

Topicstarter
Schop, ook met een 56k6 werkte het niet |:(
Mischien toch maar reinstallen, 2e keer in een paar weken...
Pagina: 1