Toon posts:

Kan opeens niet meer moddereren?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan niets in de TMF FAQ vinden ook niet in mededelingen. Ik ben uiteraard ingelogd en mijn ratio was bij mijn weten ook goed, so how come :?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2005 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

* KeX zal eens gaan kijken of er wat te zien is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Ik neem aan dat je nick op de fp didaaf1 is? In dat geval heb je op dit moment geen tweakotine en geen modpunten en dan is het logisch dat je niet kunt modden. Ik zie ook weinig activietit in de afgelopen week en je modpunten verlopen na een week. Als je vorige week niet actief bent geweest dan zie ik vooralsnog niets geks. Als er nu naar verloop van tijd geen punten bijkomen dan is er misschien toch iets vreemds aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap er nix van hoor, ik heb dit in al die jaren nog nooit meegemaakt. Als je op mijn modpoint overzicht klikte stond er idd niets terwijl er in mijn tweaker gallery toch'Tweakotine 40 staat'. Nu heb ik trouwens wel weer 26 modpunten, en kan dus weer modden. Klopte ik dan misschien net aan in een ververs periode ofzo of waren ze simpelweg op (zou vreemd zijn want zo actief ben ik nou ook weer niet :?)

Mijn nick is overgens idd didaaf1 op de fp. En nou we toch spreken, is een nickchange mogelijk naar didaaf op fp of doen jullie daar nog steeds niet aan (ik heete daar ooit al eens zo maar ik kan niet meer bij die naam :?)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2005 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 14:46:
Mijn nick is overgens idd didaaf1 op de fp. En nou we toch spreken, is een nickchange mogelijk naar didaaf op fp of doen jullie daar nog steeds niet aan (ik heete daar ooit al eens zo maar ik kan niet meer bij die naam :?)
De nick 'didaaf' kan ik niet vinden, dus heb ik je account maar gewoon omgedoopt :)
Username (didaaf1) wordt gewijzigd in didaaf... Done!
Veel plezier ermee :*)

Meer informatie over hoe modpuntjes verdwijnen vind je trouwens in de Moderatie FAQ - die dingen hebben een houdbaarheid van maximaal een week, en verdien je door op de FP te surfen terwijl je ingelogd bent. En zo te horen gaat dat goed ;)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Eindelijk van die 1 verlost, bedankt _/-\o_
Pagina: 1