Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[bug] parsing van bijzondere karakters in url's

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Tabel zonder url:
code:
1
[table][tr][td]™[/td][/tr][/table]

Tabel met url:
code:
1
[table][tr][td][url=blaat]™[/url][/td][/tr][/table]
[url=blaat]™[/url]

Url alleen:
code:
1
[url=blaat]™[/url]
[url=blaat]™[/url]

Het ™ teken zonder wat eromheen:
code:
1
™

dacht eerst dat het aan de tabellen lag maar schijnbaar aan de URL tag, de code tag schijnt ook niet te werken. Geen idee of het met andere 'bijzondere' karakters ook gebeurd.

Overigens paste ik gewoon het tm teken zelf en niet de code ™

Overigens had ik tijdje geleden nog een kleine bug (of niet) gevonden, ik weet niet of het in dit topic moet of dat er een nieuwe voor geopend moet worden maar het is maar een kleine denk ik:
Ik heb mijn posts ingestelt op 50 (weet niet of het wat uitmaakt). Als ik op een topic klik die meer dan 50 replies groot is die vervolgens naar de laatste message gaat dan staat er onder dat topic gewoon "Lees verder" met een link die dan naar pagina 1 (niet 0) gaat van dat topic. Moet daar gewoon géén link staan als de laatste reply zich op de laatste pagina van het topic bevind?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2005 12:32 ]

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-11 23:57
Dat die link er staat is al een bekende bug. Die link staat er namelijk vaak ook op de laatste pagina in topics met veel meer pagina's. Als je dan op die pagina op de link klikt, gaat hij altijd naar pagina 2 geloof ik :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:12

crisp

Devver

Pixelated

Lokaal fixed

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.