Toon posts:

Bios Updating.

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers.

zo`n 5 maanden terug heb ik een moederbord aangeschaft van abit(AN7/NF7)
ik ben er heel blij mee,maar waar ik dus niet op gelet heb,zijn de updates van mijn bios,ik wou graag weten of er nog verdere bios update`s zijn,ik dus eerst Everest gedownload om eerst de volgende informatie te vinden van mijn mobo:Afbeeldingslocatie: http://www.here2own.net/uploads/mobo.JPG

zoals je op het plaatje ziet,staat er onderin een link om naar je Bios update pagina te gaan,ik dus daar op Klikken ik richting Socket A,en daar zie je dan een lijstje met verschillende mobo`s,maar wat is nu het probleem,welke is het precies,aangezien ik er meerdere zie staan die erop lijken: AN7,NF7 V2.0 ,NF7-M ,NF7-S ,NF7-S V2.0 ,NF7-S2.
dus mijn vraag,welke is het :?
en moet ik dan ook alle update`s stuk voor stuk downloaden?

Alvast bedankt,ik hoop op snelle reacties.
btw,ik heb me gisteren dood gezocht,op Google,Abit,GoT,maar kwam er niet uit.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2005 12:10 ]

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

moederbord naam nf7 (-s)versie ( v ) : 2.0
dus welke denk je dan ?

je ziet bij het opstarten ook staan welke het is als het goed is.
en op het mobo staat ook precies welke het is ;)

guidje van abit : http://www.abit.com.tw/page/uk/download/guide.php

[ Voor 67% gewijzigd door chucky666 op 07-05-2005 12:41 ]

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Waarom wil je je BIOS updaten? Als je namelijk geen problemen hebt is het nergens voor nodig, het brengt namelijk ook risico's met zich mee.

Verwijderd

Topicstarter
waarom ik wil updaten,aangezien ik denk dat ik dan hoger kan overclocken,standard loopt me cpu op 2004 mhz,ik heb uhm dus proberen te clocken richting 2200 mhz,maar bij de 2100 mhz loopt die al instabiel,en wordt die gereboot,(volt ook trouwens omhoog gegooit)

• CXNeXo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:59

CXNeXo

This behavior is by design.

@Kawaii, laat hem nou lekker die bios updaten...echte risico's zijn er tegenwoordig niet meer (ja ok, stroomuitval daargelaten).
Ik vindt het een goede zaak dat hij wil updaten, vooral met het oog op toekomstige hardware uitbreidingen en enge bugfixes

[ Voor 3% gewijzigd door CXNeXo op 07-05-2005 12:25 . Reden: typo ]

MCSE on Windows 2003 & VMware Certified Professional

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Gewoon de kast even opentrekken, kijken welke plank je precies hebt en die downloaden. Als je dat gedaan hebt updaten en klaar :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Trek je kast open en kijk met je eigen ogen op het bordje. Of zoek de aankoopbonnetjes van je mobo op. Of check de handleiding van je mobo.

Simplistisch dit, dicht dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.