Beste Tweakers.
zo`n 5 maanden terug heb ik een moederbord aangeschaft van abit(AN7/NF7)
ik ben er heel blij mee,maar waar ik dus niet op gelet heb,zijn de updates van mijn bios,ik wou graag weten of er nog verdere bios update`s zijn,ik dus eerst Everest gedownload om eerst de volgende informatie te vinden van mijn mobo:
zoals je op het plaatje ziet,staat er onderin een link om naar je Bios update pagina te gaan,ik dus daar op Klikken ik richting Socket A,en daar zie je dan een lijstje met verschillende mobo`s,maar wat is nu het probleem,welke is het precies,aangezien ik er meerdere zie staan die erop lijken: AN7,NF7 V2.0 ,NF7-M ,NF7-S ,NF7-S V2.0 ,NF7-S2.
dus mijn vraag,welke is het
en moet ik dan ook alle update`s stuk voor stuk downloaden?
Alvast bedankt,ik hoop op snelle reacties.
btw,ik heb me gisteren dood gezocht,op Google,Abit,GoT,maar kwam er niet uit.
zo`n 5 maanden terug heb ik een moederbord aangeschaft van abit(AN7/NF7)
ik ben er heel blij mee,maar waar ik dus niet op gelet heb,zijn de updates van mijn bios,ik wou graag weten of er nog verdere bios update`s zijn,ik dus eerst Everest gedownload om eerst de volgende informatie te vinden van mijn mobo:
zoals je op het plaatje ziet,staat er onderin een link om naar je Bios update pagina te gaan,ik dus daar op Klikken ik richting Socket A,en daar zie je dan een lijstje met verschillende mobo`s,maar wat is nu het probleem,welke is het precies,aangezien ik er meerdere zie staan die erop lijken: AN7,NF7 V2.0 ,NF7-M ,NF7-S ,NF7-S V2.0 ,NF7-S2.
dus mijn vraag,welke is het
en moet ik dan ook alle update`s stuk voor stuk downloaden?
Alvast bedankt,ik hoop op snelle reacties.
btw,ik heb me gisteren dood gezocht,op Google,Abit,GoT,maar kwam er niet uit.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2005 12:10 ]