Toon posts:

[Office] Bij starten office appl. start de MSI installer*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Iedere keer wanneer ik office start krijg ik dit
In volgorde in een afbeelding weergegeven:
http://members.home.nl/martenspeerstra/error.jpg
Weten jullie waar dit aan kan liggen? |:(

Mvg Aaart

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

ja, aan een fout in office :)

ook pas gehad bij iemand, als je wat opstarte wilde hij gaan installeren terwijl hij het altijd gedaan had.
ff office eraf gegooid en weer geinstalleerd en het was weer goed.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik zal het eens proberen. Danku _/-\o_

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

fckahuna,

Dit is wel erg mager voor een topic ;)
Wij hebben op GoT een aantal spelregels opgesteld waar we van verwachten dat elk topic daar aan voldoet - we hebben al deze spelregeltjes opgeschreven in diverse FAQ's. Ik pak de drie belangrijkste punten er eventjes uit:

- Een goede topic titel die je probleem kort en bondig omschrijft. 'Problemen met office' is natuurlijk niet echt een manier om duidelijkheid te geven wat je probleem is ;). Sowieso is bijna elk topic waar het woord 'probleem' in zit niet goed :)

- Een duidelijke en heldere probleemomschrijving. Een screenshot is vaak goed, maar zet er ook altijd nog even bij welke foutmelding je krijgt. Dat is netter en handiger :)

- Een omschrijving van wat je zelf al geprobeerd hebt om je probleem op te lossen. Vertel bv. even waar je al eens naar gezocht hebt en wat je zelf al geprobeerd hebt :)

Ik pas je topic titel nog even aan - doe jij zelf het zelfde met je topic start? :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
In verband met de opening van Officesuites en -software is dit topic hier vanuit Software Algemeen naar toe verplaatst :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-07 11:47
Dan heb je met schijfopruiming de .cab files van office setup weggegooid.

Moet je de installatie cd er bij pakken en die files weer even tevoorschijn halen.
Gebruik dus niet meer de optie in schijfopruiming waarbij die office setup files weggegooid worden.

Dan heb je er nooit last meer van.

Suc6.

[ Voor 3% gewijzigd door Banshee op 17-05-2005 23:14 ]

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

De Office fout komt helaas niet alleen na schijfopruiming, maar ook als er dll's worden overschreven die ook door office gebruikt worden (door windows update of installatie van een programma bijvoorbeeld) waardoor office dit wil herstellen en de oorspronkelijke dll wil terugzetten.Heel vaak vraagt hij dan om het .msi bestand dat op de office cd staat.
O ja, je moet admin rechten hebben om het op te lossen, anders komt hij de volgende keer weer zeuren :)

[ Voor 3% gewijzigd door blobber op 18-05-2005 01:12 ]

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

Verwijderd

als je bv. een dubbele install hebt van office 97 & 2000 dan is dit onvermijdelijk.

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

Ik heb dit probleem ook bij Office 2003, het vage is alleen dat ik het op mijn account niet heb, maar m'n vriendin krijgt die foutmelding wel op haar account.
Ook na herinstalatie blijft de fout komen..waar zou dat dan aan kunnen liggen?

Niet?
[Specs]

• magneet
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-08 12:04

magneet

Magnetic enhanced

SiGNe schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 01:51:
Ik heb dit probleem ook bij Office 2003, het vage is alleen dat ik het op mijn account niet heb, maar m'n vriendin krijgt die foutmelding wel op haar account.
Ook na herinstalatie blijft de fout komen..waar zou dat dan aan kunnen liggen?
Dan is je profiel corrupt :) onder haar naam inloggen, je eigen profiel wegdonderen en opnieuw inloggen en alles instellen

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

Pagina: 1