Crash crash crash

Pagina: 1
Acties:

• BoNeZ99
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 10:06
Sins ik sinds een paar weken een Hercules GF2 MX heb gekocht blijft mijn windows heel erg vaak crashen. Na wat formateren lukte het nog steeds niet om het weg te krijgen. Aaangezien de Herc GF2 MX kapot bleek te zijn (kreeg allemaal rare kleurtjes)|:(, heb ik 'm omgeruild voor een Cardexpert GF2MX met twinviewB-). Maar dat crashen heb ik nog steeds. Heeft dit te maken met voeding of koeling of iets dergelijks?:? Ik heb nu 250 watt voeding in mijn kast en normale koeling. Geen extra ofzo... :7

• StefSOFT
  • Laatst online: 12-06 15:16

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Misschien dat de videokaart of processor niet genog koeling krijgt, zorg ervoor dat er een vrij PCI ruimte zit tussen de AGP en de eerstvolgende PCI-sleuf. Ook kun je kijken of er een flat-cable over de koeler van de processor loopt, je kunt makkelijk de kabel even opzij scheuven.

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

• BoNeZ99
Valt te proberen. :9~

• BoNeZ99
Nope, hangt geen kabeltje voor. :'(

Verwijderd

1. Hang een koeler aan je Geforce kaart. Aan de voorkant van iedere kast zit een plastic unit waarin je een 8x8 cooler kan inprikken. Deze unit kan je gewoon aan je kaart hangen a.d.v. gleufjes.
2. als 1 niet werkt, denk ik dat je 250W voeding de oorzaak is. Neem een 300W.
Ik ken je systeem verder niet, maar als je een AMD hebt, is dit zeker aan te raden,