Toon posts:

outlook express 6 en norton internet security

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even gezocht maar kon het zelf niet vinden.

Mijn probleem is als volgt. Ik kan vanwege mijn norton internet security 2005
mijn chello mail niet ontvangen via outlook express 6 terwijl outlook wel in de alowed list staat.
Hij heeft het altijd gedaan maar sinds ik nu een nieuw moden heb (na heel wat gekloot met die kut chello) doet hij het niet meer. Ik krijg een bericht dat de POP 3 server niet reageert
Mijn hotmail staat ook in outlook en dat lukt wel zonder probleem.
Als ik mijn internet security uitschakel lukt het wel.
Norton houd het dus tegen om de een of andere manier.

Wie o wie kan me vertellen waar dit aan ligt?

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

je zegt zelf dat het aan Norton ligt toch? iets van instellingen geven ofzo?

Verwijderd

Topicstarter
alles aan de instellingen staat goed.
zoals ik al zei heeft hij het altijd gedaan.
het staat ook in de alowed list.
ik heb het zelfs uit de lijst gehaald opnieuw opgestart en weer in de lijst gedaan.
lukt niet. ik snap er niks van.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Outlook staat in de allowed list maar je gebruikt Outlook Express. Dat werkt niet nee :+ Ik neem aan dat je steeds OL bedoelt.

Trouwens hoef je niet zelf na elke zin op enter te drukken, alleen na een alinea. Maar gebruik dan natuurlijk wel hoofdletters en leestekens, dan is het goed leesbaar.

In de allowed list -> laat je ook de juiste poorten (110, 25) en servers (die van je ISP) door?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

werkt norton niet als mail deamon? anyway de makkelijkste oplossing in norton eraf gooien want die zooi werkt toch voor geen meter.... (das geen merk bash maar een mening die ik aan iedereen heb kunnen overtuigen met wat uitleg)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Norton opnieuw installeren zou je huidige settings moeten herkennen... heb je dat al eens geprobeerd? Norton heeft wel een soort e-mailscan feature :P
SSH schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 12:10:
werkt norton niet als mail deamon? anyway de makkelijkste oplossing in norton eraf gooien want die zooi werkt toch voor geen meter.... (das geen merk bash maar een mening die ik aan iedereen heb kunnen overtuigen met wat uitleg)
Zou je dan voortaan dergelijke argumenten hier ook willen vermelden als je zoiets roept ? :*

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Zoals F_J_K zegt, zet Outlook Express eens in de "allowed" lijst, als je dat gebruikt voor je e-mail. Opnieuw installeren moet dat ook kunnen verhelpen, maar is imho wat te drastisch.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Verwijderd

Topicstarter
het is al gelukt mensen.
je hebt nico van eigen huis en tuin en ik heb een computer nico
wat hij gedaan heeft weet ik niet maar het is gelukt.

bedankt voor jullie tips.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Als je de volgende keer nou wel even de oplossing post heeft iemand anders er ook nog wat aan :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.