Toon posts:

Outlook (en Express) loggen niet in op server

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn mail wil ophalen bij tiscali, kunnen zowel outlook als express niet inloggen op de server. Als ik echter dezelfde login en password op de webmail-functie van tiscali invul, doet ie het wel gewoon...waar kan dit aan liggen?

Verwijderd

Topicstarter
Nu krijg ik de volgende melding:

De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'pop.tiscali.nl', Server: 'smtp.tiscali.nl', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Een groot mailtje of een firewall is meestal de oorzaak. We verwachten alleen hier op GoT dat je zelf het nodige onderzoek doet alvorens hier te posten.

Outlook is Office, en hoort dus in Software Algemeen. Aangezien ik niet vind wat je hebt geprobeerd om dit op te lossen, en omdat [google=0x800ccc0f] meer dan vijftienduizend hits geeft ga ik dit topic sluiten. Geef in de toekomst aan wat je allemaal al hebt geprobeerd, wat er niet aan lukte en wat je er over hebt gevonden. Lees ook de stickies in de fora waar je post en Algemene gedragsregels (Netiquette) nog even door :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.