Toon posts:

[Win2K] Installatie crash met verschillende software

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dag allemaal,

Ik heb een probleem. Heel vaak als ik met mijn pc een installatie wil doen dan geven installaties errors.... dat er files etc corrupt zijn of dat ie moeite heeft met die files te kopieren. Dit zijn ook vaak gewoon ISO's via daemontools gemount bijv. Ik krijg van dit probleem nu onderhand redelijke irritaties.

Bij andere mensen doen dezelfde cd's / iso''s, nrg's, bin's etc... het gewoon.

Ik gebruik:

- Win2K SP 4
- MSI Neo 2 MoBo (NForce Platform Drivers / Amd Cool'n'Quiet Drivers)
- Daemon Tools v 3.47
- Heb een AMD 64 Processor 3000+
- Astonshell i.p.v. Explorer
- Total Commander
- WD 80 GB HD
- Swap File staat standaard ingesteld op de C: (1536-3072)
- 1 GB Ram
- NTFS formatted
- Standaard Philips Lezertje

Weet iemand waar dit aan kan liggen (Setting / Software / Drivers)? Het zou er handig zijn om dit te kunnen oplossen.

Alvast bedankt voor jullie tijd!

----------------------------------------

NB: Zou het nut hebben om naar win2k3 up te graden? of geven die upgrades veel fouten en gaan de instellingen daarmee verloren? Als je hem upgrade over de oude win2k sp4 install?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Beste DutchmanJay,

Zoals je wel weet is het op GoT de bedoeling dat je zelf wat onderzoek doet en mogelijke oplossingen probeert. Ik zie in je topic niet terug wat je allemaal al hebt geprobeerd, gezocht en gevonden. Je zou bijvoorbeeld in Windows XP en 2000 BSOD guide kunnen beginnen. Ook Google en de search bieden over het algemeen veel info. Mocht je er niet uit komen, mag je best een nieuw topic openen. Houd daarbij echter rekening met de voorwaarden zoals in Algemene gedragsregels (Netiquette) en Windows Operating Systems - Policy uiteengezet.

Het vermelden van de bsod-codes is erg belangrijk, zonder deze kunnen we niet veel doen. Ik sluit dit topic.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.