[CiP] TraLaLaLa PC

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-04 16:57

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Topicstarter
[CiP] TraLaLaLa PC
Toestemming via de officiele weg gevraagd... en gekregen :P.
Wat is dit?

Een poging om mijn "overvloed" aan pc's te minimaliseren / optimaliseren.

Er draaien bij mij nu 2 machines resp. als webserver en als gateway (uiteraard nog wat andere dozen, maar het gaat om deze 2). Tezamen vreten zij leuk wat wattages en produceren ze ook wat warmte en "herrie". Dit wil ik dus terugbrengen naar 1 machine die beide rollen vervult en ook nog "weggewerkt" is.

Afbeeldingslocatie: http://www.metalrush.com/albums/album10/PICT0001.sized.jpg

De desktop die nu boven op het ladeblok staat is mijn huidige gateway (P2-400). De meest linkse (op de grond zonder cd-frontje) is mijn huidige webserver (P3-733). Degene er tussenin is het "slachtoffer" (momenteel Win2k machine, P3-933).

De drie witte Dell's komen dus alledrie te vervallen waarvoor er 1 terug komt in een nieuwe gedaante :) Scheelt weer wat ruimte, dacht ik zo ;)
Waarom 'TraLaLaLa PC'?
Ik wilde weer eens wat anders. Vooralsnog heb ik het zelf nog niet eerder gezien; een pc weggewerkt in een (buro-)ladeblok. Wellicht is het niet origineel en wordt het geen top-staaltje van techniek en vernuft... ik vind het toch leuk om met jullie te delen :)

Ook leuk om een mod te doen met de spullen die je al hebt en dus (in principe) niets kost :)

De la deed ook alleen maar dienst als 'rommelverzamelaar'.

Afbeeldingslocatie: http://www.metalrush.com/albums/album10/PICT0004.sized.jpg

Aanpak
Het slachtoffer "ontleden":

Afbeeldingslocatie: http://www.metalrush.com/albums/album10/PICT0006.sized.jpg

Ook zaken zoals 'aan-en-uit knop' moeten mee...

Afbeeldingslocatie: http://www.metalrush.com/albums/album10/PICT0007.sized.jpg

Gestript :'(

Afbeeldingslocatie: http://www.metalrush.com/albums/album10/PICT0008.sized.jpg

En dan nu het "passen":

Afbeeldingslocatie: http://www.metalrush.com/albums/album10/PICT0009.sized.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.metalrush.com/albums/album10/PICT0010.sized.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.metalrush.com/albums/album10/PICT0011.sized.jpg

Ik ben voor de laatste opstelling gegaan. Dit leek mij de beste oplossing waar ik optimaal gebruik maak van de beschikbare ruimte.
Wellicht dat ik er nog eens een cd-speler bij wil installeren (die komt te vervallen nml), dan heb ik dus ruimte hiervoor gereserveerd.
Het werk
Goed uitmeten en dremel erin:

Afbeeldingslocatie: http://www.metalrush.com/albums/album10/PICT0012.sized.jpg
Het gat voor de voedingskabel.

Afbeeldingslocatie: http://www.metalrush.com/albums/album10/PICT0013.sized.jpg
ff passen ;)

Gaten voor de fan en kabels er ook in/uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.metalrush.com/albums/album10/PICT0014.sized.jpg
Gaten voor het moederbord (zeer) nauwkeurig uitmeten en boren. Hier komen van die koperen afstandshouders in te zitten die het moederbord 'omhoog' moeten houden (metalen lade... soldeerpuntjes onderzijde mobo... je snapt het wel he? ;))

Het geheel nog even van nieuwe lak voorzien:

Afbeeldingslocatie: http://www.metalrush.com/albums/album10/PICT0018.sized.jpg

Voeding en hdd's ingebouwd:

Afbeeldingslocatie: http://www.metalrush.com/albums/album10/PICT0020.sized.jpg

Ff passen of de la nog wel dicht kan... wel zo handig :P

Afbeeldingslocatie: http://www.metalrush.com/albums/album10/PICT0026.sized.jpg
Ik zee nog zoo... kennet... [/goedkope drentse imitatie]
De blunder

Laten we hopen dat het bij deze ene blijft (vandaar dat het nog in enkelvoud staat):

Afbeeldingslocatie: http://www.metalrush.com/albums/album10/PICT0025.sized.jpg

Meet je nog zo goed... soms denk je niet overal even goed bij na. De oplettende(n) onder jullie hebben het al in bovenstaande plaatje gezien: ik had geen rekening gehouden met de hoogte van de busjes die het mobo omhoog houden, ergo: ik krijg nu de voedingsstekkers van de hdd's er niet in 8)7

Niet getreurd... ook afstandsbusjes onder de hdd's dan maar :P

Afbeeldingslocatie: http://www.metalrush.com/albums/album10/PICT0031.sized.jpg
En direct van die 'kartonne' ringetjes eronder om (te proberen) de trillingen/resonantie/ander ongewenst geluid te beperken.
To do:
1) Gaten in het ladeblok zelf maken t.b.v. VGA, muis, tobo, netwerk.
Ik wil, uiteraard, de la open en dicht kunnen doen om zo het geluid tot een minimum te beperken. Als de la open gaat moeten de kabels uiteraard wel 'mee' komen en weer terug geleid worden als de la weer gesloten wordt (kabels gaan nu nog via 'de voorkant' naar buiten - la kan dus nog niet helemaal dicht).

De uitsparing hiervoor is al in de la zelf gemaakt (Rechts onderin).
Afbeeldingslocatie: http://www.metalrush.com/albums/album10/PICT0021.sized.jpg

2) Gat voor ontluchting maken.
De voeding produceert uiteraard wat luchtverplaatsing en warmte. Dit moet natuurlijk weg kunnen. Als de lade nu volledig gesloten zou worden, blaast de fan van de voeding direct tegen de achterwand van het ladeblok... niethandig... 'blow-hole' zagen dus (met mooie fanguard... niet dat dat nuttig is... maar wel mooi ;)).
3) "Frontje" maken.
Ik zou het wel fraai vinden als ik de leds (die op dat stripje waar ook o.a. de aan/uit knop op zit) aan de voorkant van de la kan monteren, evenals de aan/uit knop zelf en eventueel de reset knop.
Als ik het zie zitten, wil ik eventueel de cd-speler ook weer monteren die dan (uiteraard) gestealth wordt aan de voorkant van de buro-lade.
Het vervelende van deze wensen is dat de voorkant een los element is en geheel 'hol' (ongeveer een centimeter dik). Wordt dus een uitdaging om het netjes en goed te monteren.

*DISCLAIMER*
Mochten de plaatjes het (even) niet doen: die staan op mijn webserver... het kan zijn dat ik dus net aan het ombouwen ben... ergo: plaatjes ff niet beschikbaar :P

[ Voor 10% gewijzigd door MetalRush op 10-05-2005 01:45 ]

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:46

TommyGun

Stik er maar in!

Leuk, leuk... Maar je P3-733 heb je hier voor gebruikt? Waarom had je dan voorheen 3 pc's voor dit alles terwijl die bak dat ook in z'n eentje aankan? Of heb je hem een beetje geupgrade nu? Maar ga zo door, ziet er goed uit. :)

[ Voor 8% gewijzigd door TommyGun op 07-05-2005 04:27 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Leuk idee, ik volg je project,misschien ga ik dit ook wel doen

[taalpurist]Het is volgens mij een Friese imitatie.

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84159

Ghe, ook wel interessant als cheap-shot 1U rack imitatie ;)

(En ja het is idd fries, of was het nou gronings... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 20:32
Anoniem: 84159 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 08:05:
(En ja het is idd fries, of was het nou gronings... }:O
Laat ik dan maar uitsluitsel geven, het is Fries. De slogan was voor Beerenburg nadat een paar skaatsers in een wak gereden waren: Fries is een mooie taal, maar <insert beerenburgmerk> begrijpen we allemaal.

Als ik het goed begrijp waren die bakjes dus allemaal headless en hoef je voor de rest geen draden aan te sluiten? Het gat aan de rechterkant is voor de kabels. Afgezien van de hoogte heb je wel een overvloed aan ruimte trouwens. Wel mooi gedaan, ook de afwerking is niet slecht.

[ Voor 12% gewijzigd door Jaap-Jan op 07-05-2005 08:19 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• un1ty
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-06 22:16

un1ty

Join the Arena!

nee zo proat'n wie in de achterhoek! zo doen wie da! nie dan?

maargoed,
van de ene rommel la naar de andere :P

waarom maak je niet een zelf-bouw case,
niet de lade gebruiken, maar plexi platen ofzo.
dan kun je alles passend maken, en dan zit je ook niet met die voedings stekker voor de hdd
en dan zou je ze evt. rechtop kunnen zetten

f34r my 1337 p41nt skills
Afbeeldingslocatie: http://img99.echo.cx/img99/3831/1337case2fi.png
kijk zo zou je het dus kunnen maken :+
en als je bovenaan die fans ziet,
die kunnen aan de zijkant mooi achter een zwarte fanfilter geplaatst worden.
en dan zit ie ong. 1 a 2cm boven de gfx, die kan die dan 'een beetje' koelen.
en daarna over de cpu.
zo zou wel moeten lukken.
moet je alleen wel ff 2 laden pakken :X

//edit: geel zijn de hdd's (duh) en dat zwarte lijntje er naar toe is power, en blauwe is IDE kabe

(te weinig hoogte? hang em diagonaal ;))

[ Voor 16% gewijzigd door un1ty op 07-05-2005 08:26 ]

void main(){ printf("Hello tweakers!"); }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FouT
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
leuk idee inderdaad, het is misschien wel niet bevorderlijk voor je hdd's om ze nu gekanteld op te hangen (ik ga er vanuit dat ze altijd horizontaal hebben gezeten), maar ach, t zijn maar 20 gig schijven zo te zien :P .

offtopic: wat een onchristelijke tijd om je post neer te plempen, 20 voor vier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• un1ty

un1ty

Join the Arena!

FouT schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 08:21:
leuk idee inderdaad, het is misschien wel niet bevorderlijk voor je hdd's om ze nu gekanteld op te hangen (ik ga er vanuit dat ze altijd horizontaal hebben gezeten), maar ach, t zijn maar 20 gig schijven zo te zien :P .

offtopic: wat een onchristelijke tijd om je post neer te plempen, 20 voor vier :+
offtopic:
toen had ik em ook al zien staan, maar kmoest krantjes bezorgen ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76570

Toestemming aan euss gevraagd... als ie nou ook nog eens z'n mail zou checken :P.
Policy is veranderd ;) Je had hem in SEM mogen plaatsen: Casemods in Progress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• un1ty

un1ty

Join the Arena!

Nou het belangrijkste is dat het mensen trekt en intereseert om het topic te blijven volgen
en nu doen er al een paar dat.
dus denk wel dat het mag.

* un1ty says: including me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-06 16:10

Sprite_tm

Semi-Chinees

Ziet er goed uit... maarrrrrr.... zoals je in de policy kan nalezen vraag je geen toestemming aan door een modje te mailen maar door dit topic te lezen en op te volgen. Sowieso is het geen goed idee om iemand te mailen om toestemming voor iets en het dan alsnog te doen puur en alleen omdat de desbetreffende mod traag reply't. We zijn hier nog altijd met z'n 3en als CM&E-mods, je had ook nog even een ander modje kunnen proberen bijvoorbeeld.

[ Voor 2% gewijzigd door Sprite_tm op 09-05-2005 23:29 . Reden: /me is bezweken onder de druk van de spellingsnazi's:) ]

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sprite_tm

Sprite_tm

Semi-Chinees

En uiteindelijk heeft de TS via de normale weg toestemming gekregen, dus dit topic mag weer open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• un1ty

un1ty

Join the Arena!

Gefeliciteerd (Y)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaswagen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-06 19:03
Begrijp ik nu goed dat alle drie de Pc's in 1 lade gaan of dat je meedere laden gaat gebruiken? (De eerste optie lijkt me krap/een uitdaging :7 )

Verder ziet er goed uit, op het feit na dat ik niet volg hoe je je hdd's wil koelen...

[ Voor 5% gewijzigd door Kaaswagen op 09-05-2005 22:45 ]

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naj_Geetsrev
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-03-2024
Plaatjes doen het niet. Was er wel benieuwd naar. :).

En Sprite_tm, het is soweiso niet zowiezo.[/gramaticatrauma]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:14
Naj_Geetsrev schreef op maandag 09 mei 2005 @ 22:50:

en Naj_Geetsrev het is sowIEso en niet sowEIso :+ [/mierenneukersmode]

Ik mis de pics ook :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sprite_tm

Sprite_tm

Semi-Chinees

Ok, ik heb m'n post taalkundig gezien verbeterd. De pics waren er een tijdje geleden nog, de server waar ze op staan zal wel down zijn dus, komt zo wel weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Topicstarter
@ TommyGun: Nope. Mijn P3-733 is mijn webserver (mijn P2-400 kon dat er nog niet eens bij hebben). De P2-400 en P3-733 vervallen dus en worden samengevoegd in mijn P3-933.

@ Par_Martinos: niemand houdt je tegen :P Misschien doe je nog wat leuke ideetjes op :)

@ Bouncing_tom: dat is niet echt de opzet. Maar zo zou je het wel kunnen zien :)

@ Japie_17: Dank :)

@ un1ty: Dat wilde ik dus juist niet. Een eigen/originele kast maken is leuk... maar ik wil juist van de kasten af. Nu verdwijnen er 3 en gaat er 1 in de la. Mooi toch :)

@ FouT: Deze schijven hebben altijd zo gezeten. Dus vandaar dat het nu erg mooi uitkomt en het leven van die schijven niet bekort wordt :) en v.w.b. die tijd... tja, ik ben een nachtbraker zullen we maar zeggen :P

@ Emiel en Sprite_tm: jullie hebben gelijk. Ik had me niet aan de regels gehouden (wie verandert ze dan ook steeds! :P). Sprite_tm: dank voor het weer openen.

@ Kaaswagen: Nope. Ik denk dat wat hiervoor staat jouw vraag/opmerking ook wel beantwoord heeft.

@ Naj_Geetsrev: tja, ik zei nog zo: als de plaatjes het niet doen, dan ben ik aan het ombouwen (ergo: webserver en gateway uit de lucht... en op die webserver staan mijn foto's :P).
Tevens had ik vanavond (weer :() problemen met mijn verbinding. Het gaf mij goed de kans om direct mijn gateway iig over te zetten naar mijn nieuwe systeem... echter niet zonder problemen...
Ik dacht simpelweg de hdd ff te ghosten naar mijn 'nieuwe' schijven... maar als ik dat doe dan roept ie bij de boot alleen maar 'GRUB' (Yep, Linux doos). Geen idee wat ik daar fout doe. Momenteel draait dus de schijf uit mijn ouwe gateway aan het 'nieuwe' mobo (P3-933).

@ Technokiddy: ze moeten het nu weer doen :)
Webserver moet echter ook nog 'over'. De boel gaat dus nog een keer plat :P

@ Sprite_tm: you were right :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• un1ty

un1ty

Join the Arena!

MetalRush schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 02:00:
@ TommyGun: Nope. Mijn P3-733 is mijn webserver (mijn P2-400 kon dat er nog niet eens bij hebben). De P2-400 en P3-733 vervallen dus en worden samengevoegd in mijn P3-933.

@ Par_Martinos: niemand houdt je tegen :P Misschien doe je nog wat leuke ideetjes op :)

@ Bouncing_tom: dat is niet echt de opzet. Maar zo zou je het wel kunnen zien :)

@ Japie_17: Dank :)

@ un1ty: Dat wilde ik dus juist niet. Een eigen/originele kast maken is leuk... maar ik wil juist van de kasten af. Nu verdwijnen er 3 en gaat er 1 in de la. Mooi toch :)

@ FouT: Deze schijven hebben altijd zo gezeten. Dus vandaar dat het nu erg mooi uitkomt en het leven van die schijven niet bekort wordt :) en v.w.b. die tijd... tja, ik ben een nachtbraker zullen we maar zeggen :P

@ Emiel en Sprite_tm: jullie hebben gelijk. Ik had me niet aan de regels gehouden (wie verandert ze dan ook steeds! :P). Sprite_tm: dank voor het weer openen.

@ Kaaswagen: Nope. Ik denk dat wat hiervoor staat jouw vraag/opmerking ook wel beantwoord heeft.

@ Naj_Geetsrev: tja, ik zei nog zo: als de plaatjes het niet doen, dan ben ik aan het ombouwen (ergo: webserver en gateway uit de lucht... en op die webserver staan mijn foto's :P).
Tevens had ik vanavond (weer :() problemen met mijn verbinding. Het gaf mij goed de kans om direct mijn gateway iig over te zetten naar mijn nieuwe systeem... echter niet zonder problemen...
Ik dacht simpelweg de hdd ff te ghosten naar mijn 'nieuwe' schijven... maar als ik dat doe dan roept ie bij de boot alleen maar 'GRUB' (Yep, Linux doos). Geen idee wat ik daar fout doe. Momenteel draait dus de schijf uit mijn ouwe gateway aan het 'nieuwe' mobo (P3-933).

@ Technokiddy: ze moeten het nu weer doen :)
Webserver moet echter ook nog 'over'. De boel gaat dus nog een keer plat :P

@ Sprite_tm: you were right :+
toon volledige bericht
was een bovenaanzicht van je lade ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13610

Naj_Geetsrev schreef op maandag 09 mei 2005 @ 22:50:

Doen het wel, maar heel traag. Jammer had graag meer willen zien idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-06 23:08
offtopic:
[quote]Japie_17 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 08:15:
[...]
Laat ik dan maar uitsluitsel geven, het is Fries. De slogan was voor Beerenburg nadat een paar skaatsers in een wak gereden waren: Fries is een mooie taal, maar <insert beerenburgmerk> begrijpen we allemaal....[/quote]

Het is idd wel fries, maar als een fries zegt:'it kin net', dan bedoeld hij daarmee dat het niet kan.

Maar TS, een leuke vinding. Ik blijft het volgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140644

Woei :) dat isd zeker een vet ideetje :)

*bookmarked!*

[ModAholics Bestaat uit 2 personen ;)]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94210

|:(
Ik had hetzelfde idee, alleen ben ik nog niet aan toe gekomen. Maar goed, ik doe t ook voor mijzelf natuurlijk...

Ik wilde dit echter doen met mijn gewone pc, waarvan de dvd brander nog regelmatig gebruikt wordt, ik wist nog niet goed hoe ik dit netjes ging inbouwen.

Ondertussen doe ik wel ideeen bij jou op :>

En ik moet zeggen, het ziet netjes uit!

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 94210 op 10-05-2005 11:06 . Reden: Stond iets over de naam die ik niet begreep ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Topicstarter
Dank allen voor de leuke reacties :)

Dat de foto's wat traag zijn is omdat ik gisteren dus heb geprobeerd op verschillende manieren mijn oude gateway hdd te ghosten naar zijn nieuwe hdd... dit is ronduit mislukt (vanavond nieuwe poging) en, erger nog, zijn huidige hdd kan ook plots zijn swap partitie niet meer vinden :( Het is dus een beetje een zooitje geworden... laten we hopen, van tijdelijke aard :P

Ik heb gisteren nog wel wat zitten bedenken om het geheel een wat mooier aanblik te geven.
Ik weet nog niet zeker of ik dit ga uitvoeren omdat zo'n volledig weggewerkte pc ook wel weer wat heeft. Het idee is om de LED's van power en hdd's aan de voorkant van de la uit te laten komen (samen met power en reset buttons). Eventueel kunnen daar ook de LED's van de netwerkkaarten bij plus nog eventuele (analoge) metertjes die de load of datadoorvoer kunnen aangeven.
Gevaar hierbij is dat het te snel een 'kermisbak' wordt.. moet er dus nog eens goed over nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaajeetee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-06 15:24
Ik zee nog zoo... kennet... [/goedkope drentse imitatie]
[muggenzifterige modus]Het is Fries: Ik sei nog sa.. it kin net![/muggenzifterige modus] :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125642

ziet dr wel lekker uit. k heb t hier ook geprobeerd. maar m'n laden waren te smal. en dan past me mobo dr niet in. (lullig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Topicstarter
Wat een hel :(
Mijn nieuwe gateway geeft echt een enorme bult problemen en brengt mij aan het twijfelen om er mee door te gaan.
What's the problem?
Mijn huidige gateway draait op software van PointClark (ClarkConnect).
Ik heb zelfs een versie gekocht (2.2 Office) omdat deze meer functies bevat dan de freeware versie (en het was maar $75 :)).
Geval is nu dat ik gisteren 4x geprobeerd heb dit pakket opnieuw te installeren. Geen succes... installatie verloopt vlekkeloos maar zodra de eerste boot voorbij komt (probeert) crashed ie :(
Het enige dat ik nog kan proberen is een complete wipe van de schijven want na een brainfart (iom een paar vrienden) zijn we tot de conclusie gekomen dat wellicht de softwarematige RAID, die hiervoor op de 2 schijven heeft gestaan, voor de nodig problemen zorgt...
Het is vanavond (en van het weekend) nog even flink wat proberen en testen voordat ik definitief met dit project door ga. De hardware is iig goed... het heeft hiervoor in dezelfde opzet gedraait (Win2k) en verwacht niet dat er iets 'zomaar' kapot gaat (installatie verloopt tenslotte ook vlekkeloos).

To be continued... (gosh wat haat ik een dergelijke aftiteling bij een spannende serie :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-04 12:57
hey

vind ik ook een mooi project alleen die foto's hé :-)

als je hosting voor je fotos wilt (uiteraard gratis) laat je maar eens iets weten hé :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
offtopic maar dit is echt niet leuk meer: zet je foto's gewoon ff op een fatsoenlijke server (zijn genoeg imagehosters op inet te vinden) want dit is echt niet leuk zo.....

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Topicstarter
Als ik die server vanavond niet aan de praat krijg, knal ik die foto's idd wel even ergens anders online (hoewel mijn webserver nu eigenlijk nergens last van zou mogen hebben... nu ff moeilijk te checken... ben nog hard aan het werk *KUCH*) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:43
Misschien dat je pc niet meer helemaal lekker werkt door de kartonnen ringetjes bij je HD, waarmee je de aarding naar de mallemoer helpt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Topicstarter
Dat zou niet logisch zijn Gr0wLiThE want de 'boutjes' zijn ook van metaal en zitten in het schroefdraad van de hdd's... Lade is ook van metaal...

Nou, ik ben weer een beetje hoopvoller... installatie op mijn nieuwe systeempje is gelukt.
Ik heb de hdd's weer op "cable select" gezet (waar ze ook op stonden) en een andere IDE kabel gebruikt... en voila... ik snap het niet maar ze doen het nu... dus het boeit verder niet :P
Ik ga nu eerst ff een paar uur pitten. De webserver moet nog omgezet worden maar morgen weer een dag (ben een beetje brak momenteel :|)

Morgen weer een nieuwe dag en kan ik weer verder met modden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:06

Nox

Noxiuz

hmm.. ik kan me niet voorstellen dat je om 1:45 nog aan het modden bent.. pics doen et ff niet :P

edit: je was me al voor ...
Gr0wLiThE schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 18:57:
Misschien dat je pc niet meer helemaal lekker werkt door de kartonnen ringetjes bij je HD, waarmee je de aarding naar de mallemoer helpt...
simpel kabeltje maken :)

[ Voor 67% gewijzigd door Nox op 14-05-2005 01:45 ]

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Topicstarter
Sjeez.... zitten er nog meer in dit draadje :P

Nou vooruit dan maar... Tim Kuik noemt ons toch allemaal marginale internetnerds... dus ik heb de plaatjes toch maar ff overgezet... website zelf is nog wel plat (is iets meer werk... maareh ikke :z )

Pagina: 1