Toon posts:

Video kaart drivers windows 98

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Omdat m'n oude pc was gecracht heb ik er alles opnieuw op moeten zetten en dat is om precies te zijn windows 98 SE, maar sinds dat ik dat heb gedaan heb ik waarschijnlijk niet de goede drivers van m'n video kaart (de computer is een compaq presario 5268), maar nou komt het..ik kan er echt niet achter komen wat voor video kaart het is: in apparaat beheer geeft de pc aan..standaard pci grafische adapter (VGA) en meer niet!

Kan iemand mij hiermee helpen of zit ik op dit forum dan helemaal verkeerd, alvast bedankt

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 10:58

Bergen

Spellingscontroleur

Wat weerhoudt je ervan even op de videokaart zelf te kijken? :? In de tijd dat je dit topic hebt aangemaakt had je de kast allang open kunnen maken en even kunnen kijken, toch?
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 02:16:
Kan iemand mij hiermee helpen of zit ik op dit forum dan helemaal verkeerd, alvast bedankt
Och, je zit wel op 't goede forum, maar we werken hier volgens het principe "eerst zelf proberen en zoeken, daarna, als het echt niet lukt, pas vragen."

(welkom op GoT trouwens :))

[ Voor 55% gewijzigd door Bergen op 07-05-2005 02:44 ]

• tiepeks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-07 19:13
kijk hier eens:
http://h10025.www1.hp.com...93157&lang=en&cc=us&os=20
voor de presario 5266, niet de 5268.
Maar daar had je ook zelf kunnen kijken...

Wat heb je al opgezocht?

specs

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 03:15

AzzKickah

06-CENSORED

Dat lijkt mij ook. En heb je geen cd'tjes en zo die je bijgeleverd hebt gekregen bij de PC? Daar zitten dan toch wel drivers bij? Installeer je eerst die, download je daarna de nieuwste.

Verwijderd

http://www.sysinfolab.com

- astra downloaden
- op diskette zetten
- met msdos disk opstarten
- je astra disk erin
- astra opstarten
- vervolgens kun je precies zien welke kaart het is

• 9nevermind9
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-05 11:01
kan everest dit niet zien ?

specs | Linux is like a Wigwam, no windows, no gates, only an apache inside!

Verwijderd

Ken ik nog niet
Pagina: 1