Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Sony Ericsson P800 Headset + Muziek.. Mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:40
Hallo, ik heb een vraagje over de Originele SonyEricsson headset HPR-20. Ik heb al een headset maar dat is mono en daar krijg ik geen multimedia geluid door: MUZIEK (vooral) Video, Games. Nu ben ik bang dat ik door de HPR-20 ook geen Multimedia muziek krijg omdat die ook aan de onderkant erin moet... aan de zijkant van de telefoon zit ook nog een input en daar kan je gloof ik wel Muziek door krijgen.. dus: Kan je ook multimedia muziek beluisteren door de Originele SonyEricsson headset HPR-20??

Alvast Bedankt

Ps: Misschien heeft iemand een andere headsets gezien of in zijn/haar bezit, zeg het dan aub ff..

Edit: Ik heb nog ff gezocht en ik heb nog iets leuks gevonden: Audio Jack Converter Cable, van 2,5 inch naar 3,5 inch.. Zal mijn phone een 2,5 inch hebben??

[ Voor 21% gewijzigd door thecompany op 07-05-2005 00:52 ]

Verwijderd

Ik ben bang dat je toch de originele moet hebben met 2.5 inch aansluiting aan de bovenkant. Ik heb het zelf wel eens geprobeerd maar aan de onderkant komt absoluut geen geluid (en die dubbelset is niet te koop)

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:40
Zou die converter dus toch wel werken? Als aan de zijkant een 2,5 inch zit, zou ik toch ook een gewone 3,5 aan kunnen sluiten met behulp van die converter...

Verwijderd

thecompany schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 11:44:
Zou die converter dus toch wel werken? Als aan de zijkant een 2,5 inch zit, zou ik toch ook een gewone 3,5 aan kunnen sluiten met behulp van die converter...
Dat klopt, dat zou inderdaad werken (en dan komt de gruwelijke, allesomvattende, verpestende) MAAR de P800 heeft een opstaande rand, daardoor moet je een rechte converter een stukje afvijlen om goed contact te maken. Bovendien heb je dan een converter die een cm of 2 uit je telefoon steekt, dat is niet meer in je zak te stoppen. Een ideale converter zou er een zijn met een bocht van 90*, maar die zijn erg moeilijk te vinden. De laatste keer dat ik mijn headset verloor, ben ik teruggegaan voor reparatie. Ik kreeg toen een nieuwe mee (ze kosten niets); maar ze zijn waanzinnig slecht leverbaar en ook geen bestelbare accessoire.

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-11 15:47

reuzekind

Ik geloof in GoT

Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 20:31:
[...]
De laatste keer dat ik mijn headset verloor, ben ik teruggegaan voor reparatie. Ik kreeg toen een nieuwe mee (ze kosten niets); maar ze zijn waanzinnig slecht leverbaar en ook geen bestelbare accessoire.
Teruggaan voor reparatie, terwijl je hem verloren bent, en nog een nieuwe gratis krijgen ook, doe je goed :)
Ik moest de laatste keer toen de mijne kapot was een nieuwe kopen, en kreeg er toen eentje van de P900.

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

• Je Moeder
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-11 17:32
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 20:31:
[...]

Dat klopt, dat zou inderdaad werken (en dan komt de gruwelijke, allesomvattende, verpestende) MAAR de P800 heeft een opstaande rand, daardoor moet je een rechte converter een stukje afvijlen om goed contact te maken. Bovendien heb je dan een converter die een cm of 2 uit je telefoon steekt, dat is niet meer in je zak te stoppen. Een ideale converter zou er een zijn met een bocht van 90*, maar die zijn erg moeilijk te vinden. De laatste keer dat ik mijn headset verloor, ben ik teruggegaan voor reparatie. Ik kreeg toen een nieuwe mee (ze kosten niets); maar ze zijn waanzinnig slecht leverbaar en ook geen bestelbare accessoire.
Klopt helemaal.

Ik ben toevallig een maand of twee terug een 3,5" > 2,5" converter tegen gekomen. Hij zat in een verpakking van een koptelefoon van een HP Ipaq, inclusief een waardeloos headsetje natuurlijk. Ik kan de set online nergens vinden. Ik heb hem kocht voor ik geloof een tientje bij officecentre. Een (slechte)foto van het ding:

Afbeeldingslocatie: http://imagehost.bizhat.com/uploads/a822fde467.jpg

Wat ook best handig is is deze converter geen problemen met een te dikke plug die niet past.

Afbeeldingslocatie: http://imagehost.bizhat.com/uploads/dba39f3971.jpg

Het mooiste zou zijn als de als de p*** serie de HP bluetooth stereoheadset zou ondersteunen :9~

[ Voor 5% gewijzigd door Je Moeder op 08-05-2005 21:29 ]

Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:56
Je kan een originele headset kopen bij sonyericsson partshop. Let op ze zijn niet goedkoop, ongeveer €35,- Ik was er zelf ook op zoek naar, maar ik vind €35,- wel iets te veel van het goed!

Ik ga ff kijken of een throat mic iets uithaalt, en daar je koptelefoon op. Zo'n verloop plugje is ook niet alles. Stel dat je telefoon krijgt, moet je eerst dat ding eruit doen, dan op OK drukken gesprek voeren. Als men ophangt snel dat ding er weer in, want je geluid tettert gewoon door! (optie is wel om je geluid uit te zetten, je krijgt dan nog wel geluid uit je koptelefoon)

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-11 08:58
Hmzz de HPR-20 is toch de radio module voor de SE. Ik heb zelf ook een P800 en gebruik gewoon de headset en krijg al het geluid daardoor :), kijk eens bij een paar zaken volgens mij moeten er wel imitatie setjes te koop zijn:).
Pagina: 1