Hallo, ik heb een vraagje over de Originele SonyEricsson headset HPR-20. Ik heb al een headset maar dat is mono en daar krijg ik geen multimedia geluid door: MUZIEK (vooral) Video, Games. Nu ben ik bang dat ik door de HPR-20 ook geen Multimedia muziek krijg omdat die ook aan de onderkant erin moet... aan de zijkant van de telefoon zit ook nog een input en daar kan je gloof ik wel Muziek door krijgen.. dus: Kan je ook multimedia muziek beluisteren door de Originele SonyEricsson headset HPR-20??
Alvast Bedankt
Ps: Misschien heeft iemand een andere headsets gezien of in zijn/haar bezit, zeg het dan aub ff..
Edit: Ik heb nog ff gezocht en ik heb nog iets leuks gevonden: Audio Jack Converter Cable, van 2,5 inch naar 3,5 inch.. Zal mijn phone een 2,5 inch hebben??
Alvast Bedankt
Ps: Misschien heeft iemand een andere headsets gezien of in zijn/haar bezit, zeg het dan aub ff..
Edit: Ik heb nog ff gezocht en ik heb nog iets leuks gevonden: Audio Jack Converter Cable, van 2,5 inch naar 3,5 inch.. Zal mijn phone een 2,5 inch hebben??
[ Voor 21% gewijzigd door thecompany op 07-05-2005 00:52 ]