Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[T-mobile] kosten sms vanuit Kréta.

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik vroeg me af wat het kost om een smsje te versture vanuit Kréta met een Nederlands toestel van T-mobile. En kost het ook geld als je in Kréta zit en een smsje ontvangt uit nederland op een toestel van T-mobile? Ik hoop dat iemand hier verstand van heeft en mij kan vertellen hoeveel dat allemaal kost. Ik kan het namelijk nergens vinden.

[ Voor 1% gewijzigd door darkdesign op 06-05-2005 23:38 . Reden: typo's ]

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-11 23:35

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ah dat is wat ik zocht, maar in welke zone valt Kréta? Ik ben erg slecht in aardrijkskunde. En kost het ook geld als je een smsje uit Nederland ontvangt in Kréta?

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-11 23:35
darkdesign schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 23:49:
Ah dat is wat ik zocht, maar in welke zone valt Kréta?
Kreta hoort al vanaf 1913 bij Griekenland, en valt gewoon in Zone 1 ("West Europa & VS").
Ik ben erg slecht in aardrijkskunde.
Ik neem aan dat je als je naar Kreta toegaat weet dat het bij griekenland hoort? :+
En kost het ook geld als je een smsje uit Nederland ontvangt in Kréta?
Nee dus, "SMS ontvangen" staat ook in de tabel erbij, is gratis dus. De kosten voor SMS versturen verschillen, ligt eraan of je abonnement of prepaid hebt en of je met een voorkeursnetwerk belt, maar dat kun je zelf ook wel vinden lijkt me :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-10 11:44

ikbenwouter

! w t R

Klik op SMS als je de link van XanderH volgt en je ziet staan: "Ontvangen van SMS berichten is overal en altijd gratis!"

[ Voor 12% gewijzigd door ikbenwouter op 06-05-2005 23:57 . Reden: Helaas ik was net te laat ]

........................................................................................................................................................

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Vergeet je paspoort/idkaart niet ;)

Verder zou je ook de helpdesk kunnen bellen, is ook speciaal bedacht op dit soort vragen.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.