Inhoud van liquid_weather.rc

Pagina: 1
Acties:

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Topicstarter
Ik weet niet of het mag, maar ik kan toch maar proberen :). Ik heb SuSE 9.2, fresh install, met Superkaramba 0.36 en Liquid Weather 5.0. Als Liquid Weather laadt is het echter niet te zien - een probleem dat wel vaak voorkomt blijkbaar. De oplossing daarvoor was het wijzigen van liquid_weather.rc, specifiek de regel met 'animstyle=', dat moest 'animstyle=0' worden. Nu had ik dat bij mijn vorige installatie gefixt, maar het probleem is dat ik nu met de fresh install die regel niet in mijn liquid_weather.rc zie staan :(. Er staan welgeteld tien lijnen in... In de originele stonden er véél meer. Dus, kan er iemand de inhoud van zijn liquid_weather.rc posten? Dan kan ik dat naar de mijne kopiëren :). Ik heb gezocht op Google (zowel op alternatieve oplossingen als op een goed configuratiebestand), maar niks gevonden... Dus als er iemand mij kan helpen, graag... Bestandje is te vinden in ~/.superkaramba/ .

Een reinstall van het thema heeft trouwens niet geholpen... Toen ik het bij mijn vorige installatie kreeg, dat probleem, heb ik een oudere versie van LW genomen, maar dat haalde niks uit. Googlen op LW 4 geeft alleen maar links naar de homepage van de developer, en daar is alleen de recentste versie te vinden.

[ Voor 18% gewijzigd door Borromini op 06-05-2005 23:31 . Reden: Foutje ff rechtgezet :) ]

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-01 12:55

Bergen

Spellingscontroleur

Bestandje is te vinden in /home/~/.superkaramba/ .
offtopic:
~ is al je homedirectory, dus ~/.superkaramba/ is al het hele pad. ~ is hetzelfde als /home/jouwnaam

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Topicstarter
Mja, het duurt wat voor ik dat door heb :) ... Gebruik jij toevallig superkaramba en Liquid Weather niet? :)

[ Voor 25% gewijzigd door Borromini op 07-05-2005 00:04 ]

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje