Toon posts:

Patchburn OsX10.2 probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een .DMG bestand van een Apple OS(10.1-10.2-10.3 of 10.4) kun je alleen op cd of dvd(BOOTABLE) branden met Disk Utility of beter bekend als schijfhulpprogramma. Niet proberen met Toast!!! Met TOAST is ie niet meer BOOTABLE!!!

Ik heb die samsung van gisteren terug gebracht naar de winkel en heb een NEC 3520 DD gekocht. Nu robeer ik via DU (schijfhulpprogramma) een bootable 10.4 cd te maken maar ik zie nergens BURN ofzo. WTF ik snap het niet, ik heb met patchburn de NEC geselecteerd. Wat nu???

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2005 16:04 ]

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Werkt zo'n gebrande DVD wel op andere systemen?
Ik heb wel vaker gehoord van CD/DVD branders die nog wel konden branden, maar niet meer lezen. Misschien is dit bij jou het geval?

Overigens doen wij tweakers elkaar permanent de groeten, dus dat hoef je niet telkens onder je posts te vermelden ;)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Verwijderd

Topicstarter
Ja dit is bij mij het geval

De DVD wordt idd gewoon herkend op de pc dvd rom. Daarom snap ik er niks van

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2005 14:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hij brand cd's (met toast)
Hij brand dvd's (met toast)

alleen hij leest de gebrande dvd's niet.

Nu heb ik discblaze gedownload en daar kan ik dus niet in branden omdat hij dan zegt dat de brander geen dvd's en cd's kan branden. Ik heb patchburn gedaan, maar dat mocht niet baten. Kan iemand mij uit de brand helpen?

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Patchburn OsX10.2 probleem

Gaat dit over hetzelfde probleem?

You don't need eyes to see, you need vision

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Ik heb even de posts uit je nieuwe topic samengevoegd met het oude topic. Aangezien het over dezelfde speler gaat, lijkt het me duidelijker om de feiten bijelkaar te houden :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Pagina: 1