Voor haar universitaire studies zou mijn vriendin graag een laptop kopen. Redenen daarvoor zijn duidelijk. Ze zou graag een hele lichte notebook hebben, performance onbelangrijk, scherm liefst 12".
Toen we een Applestore voorbij liepen werd er iemand verliefd op de 12" iBook
Bon, ik ben al jaar en dag Linux gebruiker, dus ik kan perfect vertellen waarom ik *WEL* voor een Mac zou kiezen. (Redenen zijn oa, perfecte support voor standby, hoogstaande hardware, goede software ondersteuning, stabiele software en verhoogd gebruiksgemak.)
Echter ik heb zelf nog nooit met een Mac gewerkt dus er blijft een zeker niveau van onzekerheid bestaan over mogelijke addertjes onder het gras.
Wat ik zelf al gevonden heb:
WLAN werkt gewoon samen met 802.11x (important)
Office bestaat gewoon voor Mac (important)
Nu komen we aan de vraag die ik wil stellen, waarom, zouden we *niet* voor een Mac kiezen. So far heb ik nog geen enkele reden gevonden, en al een massa redenen om het wel te doen.
Wat ook zeer belangrijk is, is dat ondersteuning moet zijn voor cyrillische invoer, maar daar verwacht ik nu eerlijk gezegd geen problemen mee...
Dus, wat zou jij als reden aankaarten om geen mac te gaan gebruiken ?
Toen we een Applestore voorbij liepen werd er iemand verliefd op de 12" iBook
Bon, ik ben al jaar en dag Linux gebruiker, dus ik kan perfect vertellen waarom ik *WEL* voor een Mac zou kiezen. (Redenen zijn oa, perfecte support voor standby, hoogstaande hardware, goede software ondersteuning, stabiele software en verhoogd gebruiksgemak.)
Echter ik heb zelf nog nooit met een Mac gewerkt dus er blijft een zeker niveau van onzekerheid bestaan over mogelijke addertjes onder het gras.
Wat ik zelf al gevonden heb:
WLAN werkt gewoon samen met 802.11x (important)
Office bestaat gewoon voor Mac (important)
Nu komen we aan de vraag die ik wil stellen, waarom, zouden we *niet* voor een Mac kiezen. So far heb ik nog geen enkele reden gevonden, en al een massa redenen om het wel te doen.
Wat ook zeer belangrijk is, is dat ondersteuning moet zijn voor cyrillische invoer, maar daar verwacht ik nu eerlijk gezegd geen problemen mee...
Dus, wat zou jij als reden aankaarten om geen mac te gaan gebruiken ?