Toon posts:

80GB HD wordt als 31GB gezien....vaag probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een maxtor 80GB die laatst heel raar deed en opeens was al mn data weg. geen probleem, heb met easyrecovery alles eraf gehaald.

maar nu komt het: na deze actie wordt de schijf alleen nog maar als 31GB HD gezien.....en ik krijg het maar niet normaal.

Ik heb allerlei partition software geprobeerd, ook in dos mode.....zelfs low level format gedaan met powermax utility. maar dan nog ziet zowel mijn pc als mac um als 31GB schijf......heel irritant.

iemand een idee hoe ik weer volledige capaciteit terug kan krijgen ?

Verwijderd

heb je powermax ook al je HD laten testen ?

Verwijderd

Dat komt dus gewoon omdat je moederbord geen hd's snapt die groter zijn dan 31GB. Moet je ff googelen. Zijn vast wel bios updates voor.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 21:08:
heb je powermax ook al je HD laten testen ?
yep. volledige scan. no problemo...maar ik vermoed dat ie dan maar alleen die 31GB pakt....klinkt onlogisch hij zou volledige disk met alle sectoren moeten scannen...diet ie miss ook wel...niet zeker van....maar gaf geen fouten.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Raadpleeg eens voortaan de FAQ van het probleem-gerelateerde subforum, voordat je er een topic start. Het zou zomaar een veelgestelde vraag kunnen zijn ;)

Neem eens rustig de [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte door, zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)

[ Voor 43% gewijzigd door BalusC op 06-05-2005 21:12 ]

Dit topic is gesloten.