Toon posts:

K-Zooi

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
- Mijn topics worden al gesloten voordat ik er erg in heb
- Ik groet gewoon want dat is gewoon (normen en waarden :9 )

Zeg nou niet zo snel dat je eerst eens het forum moet doorzoeken, Omdat het zo'n groot forum is met zoveel berichten kan niet iedereen even een antwoord zoeken. Zelfs niet met de zoekfunctie

Ik vind het echt jammer dat het er hier zo aan toe moet gaan, Ook al luisterd er nu natuurlijk niemand naar me. Kvind het gewoon soms K*t.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

zijn er maar 2 van de 5 topics die je hebt geopend hoor ;)
dadelijk 3 denk ik.

maar er zijn zat revieuws te vinden en info over dat laatste topic van je, en dat bedoelde de mod toen die hem sloot.

en dit hoort al helemaal niet in frontpage algemeen.

[ Voor 13% gewijzigd door chucky666 op 06-05-2005 20:17 ]

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Het is misschien een idee om Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! eens door te nemen :) . Daarnaast, GoT is een groot forum met een hoop gebruikers en om dat alles in goede banen te leiden zijn gewoon enkele basisregels nodig. Zo moeilijk zijn die niet en als jij laat zien dat jij je hebt ingezet zijn wij meer dan bereid om jou ook te helpen. Succes en veel plezier met je leven op GoT! :)

Dit topic hoort trouwens thuis in Lieve Adjes en niet Frontpage Algemeen. Ik verwacht echter dat het topic daar geen lang leven is beschoren en dus laat ik het topic maar hier met een slotje.

Dit topic is gesloten.