Ik ben op dit moment mijn site aan het overzetten naar een andere server, en loop tegen het volgende probleem aan.
Mijn site is een weblog met galleries. Als er vanuit een gallerie op een plaatje geklikt wordt, dan wordt het plaatje vergroot in een andere pagina.
Dit doe ik op de volgende manier op de galleriepagina:
als er nu op de thumb geklikt word dan moet de viewpic.php geopend worden met daarin het plaatje sylvie-5.jpg, dit doe ik als volgt:
Wat staat er fout, heeft altijd gewerkt, maar nu opent ie wel de viewpic.php maar laat daarin niet het plaatje zien.
Hoop dat iemand me kan helpen, want ben al ff aan het klote ermee.
Mijn site is een weblog met galleries. Als er vanuit een gallerie op een plaatje geklikt wordt, dan wordt het plaatje vergroot in een andere pagina.
Dit doe ik op de volgende manier op de galleriepagina:
code:
1
2
| <a href="viewpic.php?foto=pics/sylvie-5.jpg" target=_blank> [img]"thumbs/tnsylvie-5.jpg"[/img] |
als er nu op de thumb geklikt word dan moet de viewpic.php geopend worden met daarin het plaatje sylvie-5.jpg, dit doe ik als volgt:
code:
1
| [img]"<?[/img]" border=0> |
Wat staat er fout, heeft altijd gewerkt, maar nu opent ie wel de viewpic.php maar laat daarin niet het plaatje zien.
Hoop dat iemand me kan helpen, want ben al ff aan het klote ermee.