Ik had een P200 MMX (Matrox Mystique + Voodoo 1 & 3.2GB HD) Ik heb gisteren dus een nieuwe HD gekocht omdat hij een beetje erg klein was (Eindelijk kabel modem
) Ik heb een 20.5 GB gekocht maar me comp. gaf aan dat het een 8.5GB was, Bios flashen werkte ook niet DUS dan maar ook gelijk een nieuw processortje (AMD 700)
Nu werkt me HD dus helemaal TOP maar als ik nu dus een spel ga spelen (Bijv. SoF) krijg ik een zwart scherm of 1 frame en dat was het dan
(Ik wou nog ff wachten met het kopen van een nieuwe video kaart omdat ik ff wou kijken of die nieuwe voodoo wat zou worden.. die verkoper zij dat ik GEEN problemen zou krijgen)
Ik heb (volgens mij) alles geprobeert zoals nieuwe drivers, Dx opnieuw installeren, Win98 opnieuw en zelfs WinME beta (Kwam zelfs minder ver!)
Weet iemand of je echt een nieuwe video kaart MOET hebben als je een athlon koopt (Ondankts dat het een stuk trager gaat) Ik kan natuurlijk nu ook wel weer snel een kaartje halen maar het houd toch een keer op. (Aangezien het allemaal BEGON met een HD!!!)
Thx!
(Heb ook ff een oud spel gespeeld, Quake 2 en die werkt wel helemaal goed)
Nu werkt me HD dus helemaal TOP maar als ik nu dus een spel ga spelen (Bijv. SoF) krijg ik een zwart scherm of 1 frame en dat was het dan
Ik heb (volgens mij) alles geprobeert zoals nieuwe drivers, Dx opnieuw installeren, Win98 opnieuw en zelfs WinME beta (Kwam zelfs minder ver!)
Weet iemand of je echt een nieuwe video kaart MOET hebben als je een athlon koopt (Ondankts dat het een stuk trager gaat) Ik kan natuurlijk nu ook wel weer snel een kaartje halen maar het houd toch een keer op. (Aangezien het allemaal BEGON met een HD!!!)
Thx!
(Heb ook ff een oud spel gespeeld, Quake 2 en die werkt wel helemaal goed)