Counter strike source hangt na 1minuut op Gforce4go

Pagina: 1
Acties:

• Iddefridde
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-11 05:15
nou hier is mijn probleem ik heb een=>

Toshiba
Sattelite pro SP2100
met een G-Force 4 go

nu ondersteunt Nvidia deze niet. de drivers die ze aanbieden op de site werken niet voor mijn kaart. dus als ik bijvoorbeeld Counterstrik Source wil spelen loopt hij na 1 min vast. nou weet ik niet of het aan de drivers ligt(maar zodra ik CSS wil spelen zegt hij wel meteen je hebt niet de nieuwste drivers). ook op Toshiba.nl hebben ze totaal geen uptodate drivers. nou vroeg ik me dus af of er toevallig meer mensen zijn met G-force 4 Go kaarten die geen goeie drivers kunnen vinden. en of er mensen zijn die Counterstrik Source spelen met z'n kaart.

ideeen hoe ik langer dan 1 min op mijn laptop CSS kan spelen?

Verwijderd

Kan je niet gewoon de meest recente detonator drivers installeren?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je zelf allemaal al kunnen vinden hierover? Welke drivers heb je bijvoorbeeld precies geprobeerd, misschien ook al eens een oudere, of de standaard windows-driver? Welke versie van Windows gebruik je, is deze up to date?

Ik maak je titel even af, aangezien er wat incomplete woorden in zaten.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Iddefridde
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-11 05:15
nou ik gebruik windows XP sp2 en nee ik kan dus niet gewoon de nieuwste drivers installeren want dat word ook op de site van Nvidia aangegeven. dus heb ik gekeken op toshiba.nl daar kan je wel drivers vinden maar die dateren nog uit 2003. en die heb ik dus ook. en ik heb ook al een keer windows zelf laten updaten. dan vind hij nieuwe drivers en installeert ze ook maar, dan krijg ik rechts een zwarte balk in beeld dus das ook niet echt een optie.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik verplaats je topic even :)

SA > SPV

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• AntonH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-08-2022
Misschien dat je hier wat aan hebt (was btw eerst hit in google - "geforce go drivers"):

Detonator GO Drivers
Pagina: 1