Ik heb een A8N SLI Deluxe met twee Leadtek 6600GT's. Mijn tweede monitor (een beamer via de VGA uitgang, actually) werkt wel in non-SLI mode, maar zodra ik het aanzet en reboot, geeft hij geen beeld.
nVidia zegt hierover het volgende
Om je dood te ergeren, dit wist ik niet van tevoren. Film kijken betekent dus in menuutjes klooien en rebooten. Wil ik daarna gamen, moet ik weer in menuutjes klooien en weer rebooten. Is dit gedrag inherent aan SLI techniek, of zal het met toekomstige driverupdates mogelijk worden om met SLI aan twee schermen te kunnen gebruiken?
Kan ik als alternatief een oud S3 PCI videokaartje gebruiken voor de beamer?
nVidia zegt hierover het volgende
When a system with two GPUs installed is operating in non-SLI technology mode, the system supports up to four video outputs. When a system is operating in SLI technology mode, only one monitor is supported.
Om je dood te ergeren, dit wist ik niet van tevoren. Film kijken betekent dus in menuutjes klooien en rebooten. Wil ik daarna gamen, moet ik weer in menuutjes klooien en weer rebooten. Is dit gedrag inherent aan SLI techniek, of zal het met toekomstige driverupdates mogelijk worden om met SLI aan twee schermen te kunnen gebruiken?
Kan ik als alternatief een oud S3 PCI videokaartje gebruiken voor de beamer?
[ Voor 17% gewijzigd door Royal-Tweety op 06-05-2005 18:57 ]
Carpe Noctem