Toon posts:

[FireFox] Extentie kwijt na reinstall PC

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Na een reinstall mis ik een FF extentie, ik heb deze weer geprobeert te vinden maar zonder succes.
Heb geen idee hoe deze heet en dat maakt het een stuk moeilijker om het te vinden.

De extentie deed het volgende:
Zodra je de inhoud op een web pagina aanklikte en je typte vervolgens een woord dan zocht deze extentie direct naar dat woord op die pagina en highlight het gevonden resultaat.
Links onderaan in de browser kwam tevens een zoek venster waar je een zoek opdracht kon ingeven.

Zoals al vermeld heb ik geen idee hoe deze extentie heet en kan hem derhalve ook niet meer vinden, heb al op de officiele pagina met extentie's gekeken maar zie door het bomen het bos niet meer.

Kent iemand deze extentie en kan hij me vertellen hoe deze heet?

Alvast bedankt

• Jester
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:36
Volgens mij is dat gewoon Ctrl+F :s

iig, dat werkt hier op die manier zo prima, ik gebruik alleen AD-BLOCK, maar dat heeft niets met de rest te maken...

- hardware always changes.. -

Verwijderd

ctrl-f ? :P

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dit zit standaard in Firefox? Misschien moet je je preferences/options eens doorzoeken?

edit:
en volgens mij zoekt de TS geen ctrl-f, maar "find as you type"

[ Voor 32% gewijzigd door Sendy op 06-05-2005 18:33 ]

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 14:30

Nibbz

Postmaster General

inderdaad, control-f, search functie

13:37

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Preferences > Accessibility > Begin finding when you begin typing

:)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.