Hallo allemaal...
Ik heb een Lian Li PC kast en daar is een 3,5" front bezel van kapot gegaan, dus ik heb nu.. een gat in mijn PC.
Nu wil ik ook een card reader aanschaffen (altijd handig, die geheugenkaartjes lezen) en nu zag ik dat die er niet alleen extern en 5,25" zijn, maar ook 3,5"
Bijvoorbeeld deze http://cgi.ebay.de/ws/eBa...014&rd=1#ebayphotohosting
Nou heb ik eens rondgekeken enzo.. Maar ik heb er eigenlijk geen gevonden die aan mijn eisen voldoet.. Misschien dat ik via deze weg iemand kan vinden die er meer verstand van heeft en mij kan wijzen op een card reader die aan de volgende specificaties voldoet:
Het "beste" wat ik tot nog toe heb gevonden is er een van Apacer, maar die leest geen xD...
Alvast bedankt voor iedereen die mij in dit topic helpt
Alle hulp is welkom
Ik heb een Lian Li PC kast en daar is een 3,5" front bezel van kapot gegaan, dus ik heb nu.. een gat in mijn PC.
Nu wil ik ook een card reader aanschaffen (altijd handig, die geheugenkaartjes lezen) en nu zag ik dat die er niet alleen extern en 5,25" zijn, maar ook 3,5"
Nou heb ik eens rondgekeken enzo.. Maar ik heb er eigenlijk geen gevonden die aan mijn eisen voldoet.. Misschien dat ik via deze weg iemand kan vinden die er meer verstand van heeft en mij kan wijzen op een card reader die aan de volgende specificaties voldoet:
- Moet intern zijn
- Moet 3,5" zijn (mijn gat moet dicht
)
- Moet zwart zijn ('t is een zwarte kast.., verwisselbaar frontje kan ook (is beter eigenlijk))
- Moet zoveel mogelijk in 1 zijn (het moet zoveel mogelijk kunnen lezen..)
- Hij moet bestelbaar zijn per 1 (ik had een 22 in 1 interne gevonden, maar ik kwam er, na 10-15 keer heen en weer mailen, achter dat ik die per 1000 moest bestellen
)
Het "beste" wat ik tot nog toe heb gevonden is er een van Apacer, maar die leest geen xD...
Alvast bedankt voor iedereen die mij in dit topic helpt
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?