Toon posts:

[Call of Duty] CD-key terugvinden *

Pagina: 1
Acties:
  • 259 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleempje met call of duty.
mijn computer is weer eens aan een reinstall toe.
Ik moet dus al mijn games weer opnieuw gaan instaleren.
dat is verder geen probleem...
behalve bij call of duty.
ik heb het spel orgineel.
maar ik ben het boekje kwijt:(

mijn vraag: is er een manier om cd-code terug te vinden in mijn reeds geinstalleerde versie?
misschien in regedit. Daar kun je normaal wel cd-codes terug vinden. Maar call of duty staat er niet bij.

HELP:|

• tobler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-02-2021

tobler

woei

bij oudere spellen staat het heeeel soms op de cd (in een map op cd) of in de program files map,
in een kladblok bestandje

Verwijderd

Topicstarter
tobler schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 17:51:
bij oudere spellen staat het heeeel soms op de cd (in een map op cd) of in de program files map,
in een kladblok bestandje
nee daar heb ik ook al gekeken daar staat hij helaas niet bij.

iemand?

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Codes zijn gewoon te vinden hoor - regedit -HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Activision\Call of Duty

Verwijderd

Directorie COD op dvd zetten of meerdere cd's.
pc opnieuw installeren.
hierna de dvd of cd's pakken en de cod directorie naar je harddisk kopieren de snelkoppeling op het bureau blad kopieren en je bent klaar , nu hoef je al je updates mods e.d. ook niet meer te installeren .
in principe kan dit met al je spellen.
ik doe het in ieder geval al sinds unreal uit is op deze wijze zo hoef je ieder spel maar 1x te installeren ,je moet alleen zorgen dat je er regelmatig een back-up van maakt.

• lemming_nl
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 18:08:
Directorie COD op dvd zetten of meerdere cd's.
pc opnieuw installeren.
hierna de dvd of cd's pakken en de cod directorie naar je harddisk kopieren de snelkoppeling op het bureau blad kopieren en je bent klaar , nu hoef je al je updates mods e.d. ook niet meer te installeren .
in principe kan dit met al je spellen.
ik doe het in ieder geval al sinds unreal uit is op deze wijze zo hoef je ieder spel maar 1x te installeren ,je moet alleen zorgen dat je er regelmatig een back-up van maakt.
riight.... Dat werkt dus heel vaak niet. Spellen hebben heel van registry keys nodig voor patchen of voor gewoon werken. Ik zou gewoon in de registry op zoek gaan naar die key.

Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
lemming_nl schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 18:12:
[...]

riight.... Dat werkt dus heel vaak niet. Spellen hebben heel van registry keys nodig voor patchen of voor gewoon werken. Ik zou gewoon in de registry op zoek gaan naar die key.
patchen idd gaat dan niet meer lukken... hij zegt gewoon doodleuk dat je t spel niet geinstalleerd hebt en dat dat toch echt een vereiste is.

• CamU
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 13:04
lemming_nl schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 18:12:
[...]
Dan exporteer je die registery key toch ook gewoon even en importeer je hem weer na een herinstall? Werkte hier in het geval van de MOHAA versies iig wel, met CoD heb ik dat niet geprobeerd.

* Workstation * / * Server * / * Laptop * / Monica: My motto is: "get out before they go down". Joey: "That is so not my mott

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Bij Cod gaat dat dus wel goed ("backup map" starten / patchen) maar je moet voor multiplayer even de key hebben.

[ Voor 76% gewijzigd door Gianni Rombios op 06-05-2005 18:21 ]

Verwijderd

De titel even iets verduidelijkt :)

Verwijderd

Kijk Gianni snapt het ,de rest heeft het dus nog nooit goed gedaan

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

wat voegt je post toe aan de discussie, als ik dat vragen?

ontopic (ja anders voeg ik ook niks toe).
Gewoon even de registerkey met je code gebruiken (tip: zet hem met een stift op de cdrom)

Verwijderd

Topicstarter
oke het is in orde danku allen:)
Pagina: 1