Ik heb een Geforce Ti4400 videokaart,
Dit schijnt een hele goede te zijn maar helaas heeft hij nu het loodje gelegd.
Ik heb al rondgeken in het forum maar kon niet echt een duidelijk antwoord op mijn vraag vinden, terwijl er al heel veel reviews over videokaarten zijn.
Ik ben nu dus opzoek naar een goede videokaart waar ik weer even mee vooruit kan.
De kaart moet dus beter zijn als de Ti4400 en nog betaalbaar (max. 350 euro)
Het geluid doet er niet zo veel toe de prestaties uiteraard wel.
Ik had zelf de volgende in gedachte:
Nvidia Geforce 6800 GT, die schijnt er goed uit te komen.. toch?
Ik heb laatst ook allemaal dingen over SLI gelezen, Dat lijkt me wel wat, maar moet je daarvoor een speciale videokaart hebben of alleen een speciaal moederbord? of beide?
Het zou zonde zijn namelijk als ik nu een videokaart zou kopen die ik dalijk niet kan "sli-en" :-)
Dit schijnt een hele goede te zijn maar helaas heeft hij nu het loodje gelegd.
Ik heb al rondgeken in het forum maar kon niet echt een duidelijk antwoord op mijn vraag vinden, terwijl er al heel veel reviews over videokaarten zijn.
Ik ben nu dus opzoek naar een goede videokaart waar ik weer even mee vooruit kan.
De kaart moet dus beter zijn als de Ti4400 en nog betaalbaar (max. 350 euro)
Het geluid doet er niet zo veel toe de prestaties uiteraard wel.
Ik had zelf de volgende in gedachte:
Nvidia Geforce 6800 GT, die schijnt er goed uit te komen.. toch?
Ik heb laatst ook allemaal dingen over SLI gelezen, Dat lijkt me wel wat, maar moet je daarvoor een speciale videokaart hebben of alleen een speciaal moederbord? of beide?
Het zou zonde zijn namelijk als ik nu een videokaart zou kopen die ik dalijk niet kan "sli-en" :-)