[XP] Rechter Muisknop werkt niet in explorer.

Pagina: 1
Acties:

• SpyCow
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-11-2021

SpyCow

BovineSpongiformEncephalopaty

Topicstarter
Hallo allen,

Ik zit met een probleem.

Ik kan op mijn desktop, en ook in/op andere mappen/iconen niet met mijn rechtermuisknop klikken.
Het gewenste schermpje komt niet tevoorschijn. Ook als ik met mijn linker muisknop 1malig op een icoontje (bijvoorbeeld 'deze computer' of 'mijn documenten') klik, geeft daarna de 'rechtmuisknoptoets' op mijn toetsenbord (rechts van mijn rechter windowstoets) niet het gewenste resultaat.

Opvallend is, dat als ik met mijn rechter muisknop op de startbalk klik, dat ik WEL gewoon een venstertje met mogelijkheden krijg! En in internet explorer werkt mijn rechter muisknop ook gewoon.

Verder valt het op dat ik mijn bureaubladachtergrond niet kan veranderen. deze is 'gelocked' (lichtgrijs) en kan ik niet aanklikken. Ook kan ik de kleur niet wijzigen.

Ik ben al even aan het zoeken, maar ik kan zo snel geen oplossing vinden.

Verder draait het systeem perfect.

Hopelijk kan iemand me helpen?

Groet

SpyCow

WwW.SpyCow.nl - Welcome To The World Of Madness!!

• mbaltus
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-04 10:52
We kunnen wel uitsluiten dat de rechter muisknop kapot is, als het soms wel werkt. Ik denk eerder dat er policies staan ingesteld (local of group).

Een beetje meer info zou wel handig zijn. Bijvoorbeeld: Is het XP Pro of Home, zit je in een netwerk met domain controllers, ben je als administrator ingelogd, etc.

The trouble with doing something right the first time is that nobody appreciates how difficult it is

• blizt
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-09-2025

blizt

Wannabe-geek

Heb je geen last van een virus en/of spyware?
Al gescand daarop?

United we stand, and divided we fall