Ik had een Speedtouch 510I van Thomson maar dat kl*te ding liep elke keer vast en ik vloeken op dat ding. Internet na 1 uur lag eruit(kon 10.0.0.138 niet bereiken dmv ping of wat dan ook) en heel veel problemen. Ik kon alle een beetje surfen via de proxy van Planet. Planet zei loop maar naar Primafoon en je krijgt een nieuwe. Ik heb dat dus niet gedaan maar heb even een Sweex modem er tussen gehangen en wat blijkt. Heel veel CRC error's, Line signal die elk 1 uur even uitvalt en veel errored seconds. dat was 5 weken geleden. Ik was veel weg dus 3 weken later even KPN bellen. Meneer we lossen het op. Nu case is dicht en wat blijkt. Binnen 1 uur weer, veel errored seconds, line signal probleem(al 1 keer opnieuw opgestart) en weer CRC errors.
Als ik dus ga email, downloaden en internetten dan gaan heel veel pakketen(DNS die niet meer te bereiken is, Internet gaat voor geen meter) de mist in. Ik heb al de 2e helplijn van Planet gehad en de 2e helplijn van de KPN. Ik heb het idee dat het bij de KPN ligt en niet bij mij. Ik heb het ook bij een 2e computer al gehad.
Als ik een beetje intern dan gaat het goed maar ga ik op de volle bandbreedte zitten dan gaat het mis. Zelfs de kleinste plaatjes van 2kb komen dan niet in beeld.
Als ik via een File sharing programma download op max 40 kb dan gaat het internet helemaal de mist in. Ik kan dan helemaal niet meer op Internet komen.
Weet iemand hier nog een oplossing voor?
Als ik dus ga email, downloaden en internetten dan gaan heel veel pakketen(DNS die niet meer te bereiken is, Internet gaat voor geen meter) de mist in. Ik heb al de 2e helplijn van Planet gehad en de 2e helplijn van de KPN. Ik heb het idee dat het bij de KPN ligt en niet bij mij. Ik heb het ook bij een 2e computer al gehad.
Als ik een beetje intern dan gaat het goed maar ga ik op de volle bandbreedte zitten dan gaat het mis. Zelfs de kleinste plaatjes van 2kb komen dan niet in beeld.
Als ik via een File sharing programma download op max 40 kb dan gaat het internet helemaal de mist in. Ik kan dan helemaal niet meer op Internet komen.
Weet iemand hier nog een oplossing voor?
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!